2797
Sök

BILDER: Skitig bil efter lite rally =)

3 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
Var ute o körde lite efter regnet igår, blev lite smått skitigt, tyvärr inga "in action" bilder

http://img505.imageshack.us/img505/4658/dsc0014lc9.th.jpg

http://img61.imageshack.us/img61/3756/dsc0037xp8.th.jpg

Hej

369 Inlägg
26 september 2007
hehe aa något tongue

Avant för varje slant.

1 833 Inlägg
27 september 2007
hehe ja den var inte ren den.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Darth Vader
1 644 Inlägg
27 september 2007
SÅ ska det se ut, bilar är till för att användas!

Braaaaap?

Smålänning
7 887 Inlägg
27 september 2007
Lite skitigare än dom brukar vara e den ju tongue Ska du med mig ut och köra på smålads grusvägar vid snösmältningen wink DÅ blir den skitig kan jag lova wink Förra året fick jag torka av alla rutor för att överhuvudtaget se ut smile Rätt snygg färg faktiskt... Lerinpackning wink

GOOD WORK!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sleeper
3 084 Inlägg
27 september 2007
twin_cam skrev:
Lite skitigare än dom brukar vara e den ju tongue Ska du med mig ut och köra på smålads grusvägar vid snösmältningen wink DÅ blir den skitig kan jag lova wink Förra året fick jag torka av alla rutor för att överhuvudtaget se ut smile Rätt snygg färg faktiskt... Lerinpackning wink

GOOD WORK!

lerinpackning har jag hört ska vara bra för lacken smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
27 september 2007
Stackars den tvättsvampen sen tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök