Ja, bättre sent än aldrig.. Host!*
Tänkte bara visa att bilen lever, eller, det gör den ju eg inte men projektet har inte helt stannat upp även om det verkar så.. Går bara så sakta att man inte märker själv snart vad man gjort o inte.
Vad har då hänt sen senast? Ja, till att börja med så har vi helt tänkt om i planeringen o siktar nu på ett ljudbygge i första hand sen får man se hur långt pengar o motivation tar en.. Båda har nämligen kommit in på högskola i lule o som så många vet så har man inte fet plånbok som student..
Det kommer ju heller inte att hända mkt på bilen i framtiden heller, inte med jättekliv iaf.. Vi kommer göra nått ryck när vi e hemma o har ledig tid sen tar det fart till nästa sommar.. Man ligger ju inte ute med enorma pengar så den kan ju få stå o skämmas i princip tid o evighet framöver.. Men förhoppningsvis så blir den körklar nästa sommar som sagt..
Det som är gjort är då att vi börjat på ljudbyggandet.. Har näst intill gjort färdigt det nya stereofacket sen har vi småplaner på att fixa ett par midbasar i panelen åsså..
Sen är baslådan o bagageutrymmet påbörjat.. Lådan är klar bortsett från finslipning och klädsel och jag har börjat rostlaga lite i bagageutrymmet.. Vart Rejält nöjd med lådan faktiskt. Satte in 10'orna jag byggt lådan efter (MDS 1090p) och provade driva dom med ett SL sla1500.. Attans så taket hoppar o fladdrar.. Provade dom även i saaben o skulle med en ganska säker gissning säga att ljudnivän hamnar väldigt nära om inte över 140-strecket.. Helt klart nöjd då jag plastar en låda för första gången.. Tror inte att jag kan kräma ur de stackars små tiorna SÅ mkt mer.
Jag har inte några färska bilder på hur det ser ut i dagsläget då min andra hälft i det här projektet stuckit till lule redan o bilderna är på hans kamera. Men man ser ju att det hänt något sen sist iaf..
Ska fixa bättre bilder tills imorrn om jag hinner.
Gonatt!