2786
Sök

David "Mr Fun" Persson

355 Inlägg
406 Inlägg
3 oktober 2007
#22
Tessan s2 skrev:
en ny bil behöver man väl inte bes på 2 år så den ska väl inte va problemet?
3år smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Slav
1 454 Inlägg
3 oktober 2007
#23
som svar på försäkrings frågan! den var bara trafikförsäkrad därför blev de som de blev!!

För övrigt är david en extremt trevlig människa och förtjänar inte att en massa folk sitter och snackar skit om han bara för den kära svenska avundsjukan att ni inte har råd/kunskapen att bygga en egen likadan. ursäkta mitt dåliga humör men man blir ju bara så less. visst tycker jag om cleana bilar utan vingar och neon MM MM...

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
3 oktober 2007
#24
Ojdå!! Vad har han gjort!! yikes

Jaja, som tur e vi alla olika.... Jag hoppas då iaf att få se ngt igen ifrån honom, gillar hans sett att "överdriva", e det show så det!

TT:en rullade i Laholm i sen höstas iaf, men jag har inte sett den på hela sommaren....undra vart den tog vägen?!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

2 014 Inlägg
3 oktober 2007
#25
Tråden handlar om killens nuvarande/framtida "sysselsättning" inom bilvärlden, inget annat. Den här tråden är inte avsedd för skitsnack, lösa rykten eller ris och ros om hans byggen. Har ni inget som tillför trådens ämne något, så avstå från att skriva alternativt starta en ny tråd om hans byggstil (och håll då debatten på en saklig nivå), eller så låser vi tråden istället.

Har rensat tråden från orelaterade inlägg, och uppenbarligen var det cirka 3-4 sidor med löst snack. Skärpning!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

793 Inlägg
3 oktober 2007
#26
Alecci skrev:
Tråden handlar om killens nuvarande "sysselsättning" inom bilvärlden, inget annat. Den här tråden är inte avsedd för skitsnack, lösa rykten eller ris och ros om hans byggen. Har ni inget som tillför trådens ämne något, så avstå från att skriva alternativt starta en ny tråd om hans byggstil (och håll då debatten på en saklig nivå), eller så låser vi tråden istället.
Sedär, äntligen någon vettig big_smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

3 113 Inlägg
3 oktober 2007
#27
tack alecci ! big_smile

Semper Fi

1 703 Inlägg
3 oktober 2007
#28
tkd_rille skrev:
blev bara en jävla massa skitsnack här ju.

mr fun Byggde showbilar extrema sådana och gillar man inte de så kan man väl hålla käften och blunda när man ser dem ?

de finns de som inte gillar s2000 eller amerikanare, men vad ska man gnälla över de ?

bil som bil, den tar en från a - b och sen hur de ser ut de kvittar.



dock var de rätt korkat om han körde oförsäkrat med värdet på den bilen. hoppas han inte kommer ha råd att köpa fler bilar att försäkra de svinet om de stämmer.
Och innan du drog upp detta i tråden hade ingen ens nämt ett knyst om huruvida smakfulla hans byggen är. lol
Senast redigerat av henkebenke (3 oktober 2007)


MG ZR 160
132 Inlägg
5 oktober 2007
#29
Du jag känner David så kan jag säga att det inte blev ngt Amerika för honom.
Han och några var på väg ner till Tyskland då han skrotade sin bil.
Den har stått väldigt länge i garaget, vet inte hur de gick med försäkringen.

Mvh Mattias
Highway Performance.
+46763-493494

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
5 oktober 2007
#30
Å fan.. så han har kvar den? Va illa gick de i krashen föresten? Och är de nån ny bil på g till elmia?

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

2 283 Inlägg
6 november 2007
#31
Sluta snacka skit om honom förhelvete... Många som snackar skit här inne vet inte ens vem killen är. Det gör visserligen inte jag heller men det är sådant här som ger honom dålig publicitet och det är ju inte bra eller? Om ni nu gillar hans byggen så håll käft om att han är dum i huvudet.

Jag tror inte ni kör helt lagligt heller det är bara otur när man kraschar så är det..

R.I.P. Michael Jackson!

DFFL
9 020 Inlägg
6 november 2007
#32
Pikey skrev:
Sluta snacka skit om honom förhelvete... Många som snackar skit här inne vet inte ens vem killen är. Det gör visserligen inte jag heller men det är sådant här som ger honom dålig publicitet och det är ju inte bra eller? Om ni nu gillar hans byggen så håll käft om att han är dum i huvudet.

Jag tror inte ni kör helt lagligt heller det är bara otur när man kraschar så är det..
Innan du bumpade tråden så hade ingen skrivit ett knyst på en månad...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 703 Inlägg
6 november 2007
#34
Pikey skrev:
Sluta snacka skit om honom förhelvete... Många som snackar skit här inne vet inte ens vem killen är. Det gör visserligen inte jag heller men det är sådant här som ger honom dålig publicitet och det är ju inte bra eller? Om ni nu gillar hans byggen så håll käft om att han är dum i huvudet.

Jag tror inte ni kör helt lagligt heller det är bara otur när man kraschar så är det..
Oj, manligt stora ord av en liten 17årig internetwarrior.
Uppför dig på publika forum tack!


317 Inlägg
14 maj 2008
#35
Tjena!

Har någon, någon tidning med Mr.Fun och hans reportage om sin Nissan 350z ? är tacksam för svar;)


hadet underbart !!!

mvh
Micke

Låg och slö....

DFFL
9 020 Inlägg
14 maj 2008
#36
2007-11-06 10:27:43


Starkt jobbat PG.

EDIT:
Titta vad en snabb googling hittade, lär dig hur GOOGLE funkar.
http://www.maxpower.dk/static/images/maxpower/artikel350z/350z4.jpg
http://www.sportbilen.se/bilder/bilder/mrfunvinnare468.jpg


Bilen var förövrigt riktigt jävla jätteful, nästan lika motbjudande som mongots hår.
Senast redigerat av FireTraXX (14 maj 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 079 Inlägg
14 maj 2008
#37
Återigen tack till FireTraXX !! You made my day....again

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 283 Inlägg
14 maj 2008
#38
"Bilen var förövrigt riktigt jävla jätteful, nästan lika motbjudande som mongots hår."

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

R.I.P. Michael Jackson!

Körv
3 535 Inlägg
14 maj 2008
#39
FireTraXX big_smilebig_smile

#Pikey, jag hänvisar dig till svar 31.
Senast redigerat av decib3L (14 maj 2008)

Truckdriving Man

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
14 maj 2008
#40
och kriget är igång

2slow


Sök