High_Tower skrev:
Ha ha ha ha och HA!!
en a-traktor som gör över 200 blås? hm... lite myter här kan jag ju tillägga..
Och detdär med mätarna, Man ska aldrig utgå från mätarna när man kommer över 150 på en gammal volvo..
kan visa 10-20 km/h fel.
Vet ett par grabbat i från stöllet i värmland ville se vad min bil kunde komma upp i. Tog sats och var överlycklig för att jag nådde jämnt lite över 200 strecket. Men ska jag säga en sak, jag hade en toppfart på ca 190 mer eller mindre berättade de för mig.
så ni drömpojkar som överdriver om era volvos, sluta snälla ni gör er till åtlöje. Volvo 740 eller 240 eller liknande är ingen räser, Är ju inte därför man köper en volvo 740 eller? Inga krångel med dom var det väl trodde jag men? Evighetsmaskin kanske säger nått? Jag är glad om bilen når 170 på mätaren.
när jag ser en bild på en volvo 740 som gör över 210, Vilken modell som helst. 740 har ett JÄVLA luftmotstånd, Så även om man skulle sätta in en Raketmotor med nått super bränsle i så skulle den ha svårt att nå 220?
Och ni alla som tror jag inte tycker om volvo, Titta till vänster;)
och en sak till, Som någon skrev ovanför, 740 är sjuk goa att sova och att leka lite med flickvännen, eller vem man nu behagar:D