haha testade pånytt idag på ett annat cd-fodrals plast och det blev hur bra som helst , så jag tonade nu baklyktorna, får se hur ser blir bara när det torkat hoppas det blir någolunda lika mycket tonat på båda
Släng upp bilder när det e tort då!
yes I will tonade inte så mycket då jag tycker det ger "hey im a ragger" utseénde då nu när jag var o såg hur det såg ut så var ena mörkare en andra dock kanske det beror på att ena har hunnit torka en halv timme längre
hur mkt får man tona lagligt innan farbror blå klagar?
Beror nog lite på. En del gnäller nästan om man har lite damm på lyktorna
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
haha testade pånytt idag på ett annat cd-fodrals plast och det blev hur bra som helst , så jag tonade nu baklyktorna, får se hur ser blir bara när det torkat hoppas det blir någolunda lika mycket tonat på båda
Släng upp bilder när det e tort då!
yes I will tonade inte så mycket då jag tycker det ger "hey im a ragger" utseénde då nu när jag var o såg hur det såg ut så var ena mörkare en andra dock kanske det beror på att ena har hunnit torka en halv timme längre
Att tona lyktor är olagligt och ska inte gå igenom en besiktning men självklart beror allt på vem man får och vilken polis man träffar, Din toning är nog inga problem men om man gör det riktigt mörkt så kan man nog nästan räkna med att få problem
Att tona lyktor är olagligt och ska inte gå igenom en besiktning men självklart beror allt på vem man får och vilken polis man träffar, Din toning är nog inga problem men om man gör det riktigt mörkt så kan man nog nästan räkna med att få problem
varför ska du klarlacka dom? :S
okej, nå man får väl bara ta o hoppas att man kommer igenom besiktningen ptja tänkte lägga ett tunt lager på för att skydda lite samt göra att det blir lite blankare ;P
Se upp bara så du inte lägger på för mycket färg. Sprayen jag hade till bakljusen på förra bilen blev mörkare när färgen hade torkat...det gillade inte besiktningen.
jag har tonade baklampor och det va inget problem sista besiktningen så sa inte ett ljud...men jag märkte om man har för stark avfettning så blir toningen dålig så jag måste tona om mina lysen