2665
Sök

Bas/slutsteg från stylingbutiken.

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
klimpan skrev:
http://www.fynda.se/index.php3?prodid=2712 där är en baslåda me dubbla 12 vet ej hur dom låter. http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1618  och där är ett 12 tums element i från prosn vet inte heler hur dom låter dock bara 250 watt max så jag vet inte hur många rms det är.

Är de inte 250 watt i rms då? För isåfall har julas bas mer i watt tror ja:/

Men vart kan man köpa sånna? För blir jobbigt och beställa från fynda och betala massa frakt:/

2 600 Inlägg
11 oktober 2007
nop det är tyvärr bara 250 i max watt och avant ha ju 200 rms watt och är 400watt max watt. jo det kostar ju en slant =/  vet ju inte hur julas basar är. men tänker du bygga egen låda eller vill du ha en färdig byggd ?

gör som jag kör gubba racer=)

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Vill bygga en egen, fast lättare med färdig byggd, men byger en egen blir de. Men får köpa nån advant på netonnet då!

2 600 Inlägg
11 oktober 2007
det är du som ska ha basen så det är du som bestämer:P men jag är nöjd me min bas. om du blir nöjd det vet jag inte. sen så ska ju dom spelas in me så dom blir ju bättre ju mera man spela me dom tongue

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Okej=) men kolla här, köper jag en 12" bas för 399+ slutsteget 699 blir de dyrar eän hela kitet med låda för 890 kr=(, Men tror du man får ut mer effekt om man bygger en egen större låda än den som den följer med i?

2 600 Inlägg
11 oktober 2007
det vet jag inte ha ju aldrig byggt en egen låda förr men kankse är möjligt. den lådan som är orginal den är ju sluten låda.

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Okej, aja köper en sånn, kanske kan borra upp ett hål och sätta i ett litet basrör så den blir öppen, Tack för hjälpen iallafall, köper ett sånnt där kit för 890kr!

210 Inlägg
11 oktober 2007
Tur att det finns dom som är nöjda med vilken skitbas som hällst !

Med skit bas menar jag ljudet som den spelar !!!

Man kan inte bara borra upp ett hål ....sätta ett rör och tro att det blir bra !!

Skaffa en bas med låda som är gjord för din bil !!!!!!!!

MVH   B i M

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Och hur vet jag vilken som är gjort för min? Sammt vad är de för fel på de där avant kitet då?

2 600 Inlägg
11 oktober 2007
köp det du tycker dom som uttrycker sig innan dom ha hört nått kan inte säga nått avant dunka fint.

48 Inlägg
11 oktober 2007
vill bara påpeka att det är nog ingen bra ide att borra upp lådan och sätta i en basport. däremot om du har en större låda så kan det finnas anledning att porta den.
jag hadde kört på den som den e fabriksbyggd.
ska nog också köpa en avant bas.
efter allt problem jag har haft med min andra bas.
en pioneer som var helt ny och kostade mig 1000 spänn och brände efter 1 vecka.
kul pengar
får bli en billigare den här gången.

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Tkr de är dåligt av han att skriva massa, sen kan han inte svara vad han menar med det!!!! Sånn vill jag inte ha itråden!

141 Inlägg
11 oktober 2007
mike_h_gbg skrev:
vill bara påpeka att det är nog ingen bra ide att borra upp lådan och sätta i en basport. däremot om du har en större låda så kan det finnas anledning att porta den.
jag hadde kört på den som den e fabriksbyggd.
ska nog också köpa en avant bas.
efter allt problem jag har haft med min andra bas.
en pioneer som var helt ny och kostade mig 1000 spänn och brände efter 1 vecka.
kul pengar
får bli en billigare den här gången.

varför inte lyssna och höra om basen disstar, anledningen folk spelar sönder basar är oftast att dom inte lyssnar när börjar dista. detta beror OFTAST på ett steg som är för litet eller att steget är så kallat "kinaskräp"

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Men de där kittet på netonnet för 890 kr måste ju vara bra då, tror inte de skickar med skit steg direkt

210 Inlägg
11 oktober 2007
Glader9991 skrev:
Tkr de är dåligt av han att skriva massa, sen kan han inte svara vad han menar med det!!!! Sånn vill jag inte ha itråden!

Jaa du kan ju börja med att ta kontakt med en butik som kan hjälpa dig med att räkna ut en låda till bilen du ska ha basen i !

Vissa klagar på att det spelar olika ......om dörren är öppen eller stängd !

Skulle inte tro att lådan är rätt avstämd då !!!!!

Be att få hjälp !

Köp kvalite !

MVH   B i M

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Och vart ska man hitta sånnt+ låda och slutsteg för runt 1000lappen?

162 Inlägg
11 oktober 2007
Glader9991 skrev:
Men de där kittet på netonnet för 890 kr måste ju vara bra då, tror inte de skickar med skit steg direkt

Du kan inte få något bra för sådana pengar, ska det låta bra & spela högt så kostar det lite.

956 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
http://www.mds.se/?artnr=PKTC212

Detta kommer de blir, om någon vill klaga på de har jag lite tider över till det!

2 600 Inlägg
11 oktober 2007
den dunka nog bra smile

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
11 oktober 2007
Suck varför be om råd när du inte vill lyssna.
Anledningen till att jag tipsade om mutant paketet är att det låter bra och det är färdigt och klart att spela med.

Köper du mds paketet ska du bygga låda och ha en del saker till då hamnar du över priset för mutant grejerna.
Och med den erfarenhet du verkar ha på området skulle jag inte rekommendera att bygga själv för det kommer att låta CRAP.
Som sagt för under 1500:- så finns det inte mycke bra men mutant paketet låter bra för dom pengarna.
Det är helt enkelt fakta så varför chansa och krångla till det en massa.

Jag är ingen mutant fanatiket men har hört mycke sånt och det låter bra.
Själv gillar jag kicker för att dom håller bra kvalite´och man får alltid bra saker.
Det är alltså ett tryggt val som inte kommer göra dig besviken.

Det finns några som är stora på mutant och kicker och det är.
www.dbakuten.se www.dnbilradio.se www.ullareddigital.se och www.ljudstudion.se
Finns säkert fler men dessa är seriösa och du kommer inte bli besviken på sakerna.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Sök