Trevligt för er! Här nere är det bara kallt, men ingen snö ännu... Typ 4-5 minus imorse, så klart har man ingen skrapa, fick offra en halvrepig skiva ist...
Under torsdagen kan det börja snöa i Dalarna. Temperaturen vänas vara mellan minus 1 och plus 3 grader och sammanlagt 15 centimeter snö väntas, uppger SR Dalarna. Nederbördsområdet drar vidare under dagen och på fredagen väntas växlande molninghet, men fortsatt kyla. "
Tråkigt att jag köpt mig en till framhjulsdriven bil bara men får låna morsans bil ;P
Ja usch å fy, verkar som vi får regn ist för snö här sen, hoppas iaf. Fick skrapa ruta imorse. Sen har dagis obligatorisk utelek på morgonen direkt när man kommer dit. Usch och fy! skönt man är vuxen.
"Säsongens första snöoväder drog på torsdagen in över Dalarna.
På morgonen började de första flingorna att falla i Sälenfjällen, uppger SVT Gävle Dala. Det väntas även snöa vid gränsen mellan Dalarna och Gävleborg och kanske ända ner mot Uppsala. Runt en och halv decimeter snö väntas innan snöfallet drar bort. "
"Säsongens första snöoväder drog på torsdagen in över Dalarna.
På morgonen började de första flingorna att falla i Sälenfjällen, uppger SVT Gävle Dala. Det väntas även snöa vid gränsen mellan Dalarna och Gävleborg och kanske ända ner mot Uppsala. Runt en och halv decimeter snö väntas innan snöfallet drar bort. "
Kanske kommer några flingor i sandviken ändå
Fan då, men då får det baske mig bli vinter på riktigt så jag kan sätta på dubbdäcken, framdäcken nu klarar ju inte ens mkt regn. Hehe.
det hagla som tusan i öregrund utanför uppsala igår när ja var ute och testa båt....(thundercat) satan man blev blästrad i ansiktet men roligt vare ja vill ha ännu mer snö minst 3meter imorrn Ps. var tvungen att slänga in thundercat HAHAHA