2894
Sök

Ang. Huvudenhet: Är denna något att ha?

Syte Strf90
164 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan
är på jakt efter en ny huvudenhet och jag undrar om detta är ngt att ha:
http://www.sv-electronics.com/soundvisi … vstart/18/

Tack på förhand
//

Konsult
1 247 Inlägg
11 oktober 2007
DavidZZ0n skrev:
Hejsan
är på jakt efter en ny huvudenhet och jag undrar om detta är ngt att ha:
http://www.sv-electronics.com/soundvisi … vstart/18/

Tack på förhand
//

Tror nog den där fungerar rätt bra, priset var ju iaf okej. Det hela beror ju på om du ska ha ett "dundersystem" i bilen. Men är du inte ute efter värstingsystem tror jag nog den där fungerar. Har själv ingen erfarenhet av varken märke eller försäljare..

Ps. Tänk på att den inte stödjer XviD/DivX filmer..
Senast redigerat av Tagg3N (11 oktober 2007)

143 Inlägg
11 oktober 2007
finns det plats i en golf för dubbel din? den du länka till tar upp platser. I övigt så brukar dom billiga huvudenheterna oftast rättså tråkigt ljud. Men om du inte har så höga krav eller fina högtalare så duger det fint.

Konsult
1 247 Inlägg
11 oktober 2007
pulk skrev:
finns det plats i en golf för dubbel din? den du länka till tar upp platser. I övigt så brukar dom billiga huvudenheterna oftast rättså tråkigt ljud. Men om du inte har så höga krav eller fina högtalare så duger det fint.

glömde jag nämna wink Skönt att någon har huvudet på skaft (pekar på pulk) cool

Från början finns inte dubbel din i golf, men man kan ju bygga om det lite om man har tålamod smile
Senast redigerat av Tagg3N (11 oktober 2007)

Syte Strf90
164 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
pulk skrev:

mjo det finns ju inte direkt mkt utrymme men allt går om man bara vill och lite våld löser det mesta... hehe...
joo de ligger ju ngt i det, jag har för övrigt 2 st MDS Fanatic 380WMAX/190WRMS 3-vägs 6x9", 2 st MDS Fanatic 600WMAX/300WRMS 12" basar samt MDS Fanatic 200WMAX/100WRMS 6,5" 2-vägs kitsystem med In-line delningsfilter... Allt detta drivs av ett MDS Dynamic D6 4 x 150 WATT max + 2 x 300 WATT max (2 Ohm) eller 4 x 50WRMS + 100 WRMS (4 Ohm)...big_smile

Sök