2496
Sök

Vad gör er förbannade bakom ratten?

5 198 Inlägg
10 februari 2008
Jag blir irriterad på folk som blir irriterad på andra och kör som idioter sedan,, värre folk än såna finns inte, och inte farligare heller..

793 Inlägg
10 februari 2008
gamlingar som kör 30 på 110 väg

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

1 Inlägg
10 februari 2008
folk som inte kan hålla koll på vägen när de pratar i mobil...

36 Inlägg
10 februari 2008
Marcus_89 skrev:
Stör mig på folk som inte kan högerregeln och inte kan blinka, särskilt i rondeller.

Håller helt å hållet me dig! + gamla gubbar å kärringar som ligger i 50 på 70-väg...
fyfan, va ja kokar då...

Blammo!

5 198 Inlägg
10 februari 2008
KAN man hålla hastigheten så SKA man.. men kan man inte av nån anledning *som ingen vet nåt om* så ska man hålla sej ur vägen för annan trafik. kan ju faktiskt.. tro det eller ej.. bero på nån annnan anledning än att dom inte vill/ törs köra fortare,, KAN bero på bilen... KAN ha blivit nåt fel,,,

17 Inlägg
10 februari 2008
Oavsett ålder, bil eller kön. Det finns dom som inte har någon som helst känsla för det som kan kallas för trafikrytm!!
Speciellt några som inte insett eller lärt sig att när du kör av påfart ut på motorväg så SKA du ha 90 !! misslyckas inte ens med servicebilen (testat).
Oavsett vad gällande hastighet kan vara så följer man övrig trafikrytm, så flyter allt så mycket bättre...

3 235 Inlägg
10 februari 2008
Jävla taxischaffisar som ignorerar varje trafikregel som finns,

lastbilar och bussar som körs som rallybilar mitt i stan,

tunga fordon som kör om tunga fordon med hastighetsskillnan på 0.2 km/h,

cyklister som cyklar över övergångställen i full fart,

äldre folk med 0,5 cm tjocka glasögon och hörapparat, men som ändå varken ser eller hör nånting i trafiken...

301 Inlägg
10 februari 2008
Folk som kör 70 på 70 väg å sen när det blir 50 så ligger dom kvar på 70..

maskinförare
125 Inlägg
10 februari 2008
dom som inte kan slå av hellyset när dom är 50 m bakom.

vart jag mig i världen vänder ska jag rita streck i alla länder :-)

Körv
3 535 Inlägg
10 februari 2008
skyen skrev:

Sjukt irriterande.

Tur att man har lite dimljus bak iaf.. Annars kan man ju alltid nita wink

Truckdriving Man

658 Inlägg
10 februari 2008
Oj oj, finns hur mycket som helst som man irriterar sig på..
- Folk som svänger ut snävt framför så man får stå på bromsen. Sen kör de gärna 10-20km/h under skyltad hastighet.
- Folk som stannar längs gatan där det är helt opassande, utan att visa sin avsikt så de stoppar upp all trafik, gärna i rusningstrafik.
- Folk som kör i vänsterfilen eller mitt i vägen och krypkör, gärna i rusningstrafik även detta. Trafikrytm?
- Filbyten och idiotsvängar utan blinkers.
- Idiotomkörningar i bilkö som leder till att ett tiotal bilar får stå på bromsen bara för att han skulle tjäna 3sek
- Cyklister i allmänhet. Vart tog det sunda förnuftet vägen när de satt sig på sadeln?
- Folk som inte kan blända av vid möte, inte alls eller på tok för sent, gärna har de 3 stora hella i fronten med. Är det svårt att blända av i tid?

Det var ett litet axplock från min irritationslista smile
Senast redigerat av index (10 februari 2008)

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

One Man Clan
4 287 Inlägg
10 februari 2008
decib3L skrev:
skyen skrev:

Sjukt irriterande.

Tur att man har lite dimljus bak iaf.. Annars kan man ju alltid nita wink

Tycker de jag också....men ligger dom nära brukar jag blinka med bakljuset som e rätt starkt med 2 lampor smile spruta lite spolarvätska på dom och ifall dom inte gör något bromsar jag till lite....blir dom då sura och ska köra om drar jag ifrån dom tongue

maskinförare
125 Inlägg
10 februari 2008
en gång gjorde jag så att jag bromsade in så han skulle köra om. men de ville inte han inte. Tillslut var vi nere i 30 km/tim då körde han om och gissa vilken som satte på hellyset då...

16 197 Inlägg
10 februari 2008
blir sne på folk som inte flyttar på sig när ja ska fram,kvittar om de e 70 väg å dom kör 70... FLYTTA PÅ ER!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Körv
3 535 Inlägg
10 februari 2008
skyen skrev:
en gång gjorde jag så att jag bromsade in så han skulle köra om. men de ville inte han inte. Tillslut var vi nere i 30 km/tim då körde han om och gissa vilken som satte på hellyset då...

Hahha! Så elak är inte ens jag wink

Btw så är min lilla golf ganska underbar på det sättet..

Hatchback = skitig bakruta på en millisekund.
El-speglar = jag kan ändra på vinkeln så jag slipper bli bländad.

Så med detta så är det ganska lugnt smile

Truckdriving Man

maskinförare
125 Inlägg
10 februari 2008
lite elak måste man vara... haha

Körv
3 535 Inlägg
10 februari 2008
skyen skrev:
lite elak måste man vara... haha

hehe iofs tongue Möter jag någon med helljus på så tänder jag till direkt.. Blir allvarligt pissed off på såna.

Truckdriving Man

maskinförare
125 Inlägg
10 februari 2008
jo de är ju lika dant med sånna som ska vänta i ett halvår med att slå av...

35 Inlägg
10 februari 2008
Nåt som stör mej är när man kommer till ett obevakat övergångsställe och nån kliver rakt ut så man måste stå på bromsen. Hur svårt kan det vara att lyfta blicken o titta om de kommer nån bil?

155 Inlägg
10 februari 2008
Blinkers, som sagt särskilt i Rondeller, Dimljus och Halvljus på natten jag tycker att åtminstonde ni här borde se att de knappt gör någon skillnad alls, visst att de är snyggt, men bländar gör de till ingen nytta. Dom som inte bländar av, är faktist ganska kul och köra lastbil med 5 xenon och 4 Hella tongue Haha

En i familjen har ett ganska hetsigt humör och har slängt upp bildörrar på dom han inte tycker kör bra, han så åt en tant att hon va väldigt söt, gissa om hon uppskatta de ? smile Självklart, lr inte tongue
Hehehehe
Senast redigerat av Albin_V8 (10 februari 2008)

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

Sök