Håller med en del av Er!!
Jag är patriot utan att för den sakens skull vara rasist. Jag älskar och värnar om mitt land, Sverige. Med det innebär också att jag älskar och värnar om mina medmänniskor, svarta som vita. Sverige är för sårbart för att vi ska kunna fortsätta som vi gör. Vi lever inte som vi lär helt enkelt.
Det kommer mycket folk till sverige som bidrar med gott, bidrar till Vår utveckling och gör det tillsammans med oss, fantastikt bra! Det kommer även mycket folk till sverige som motarbetar Vårt försök till uppbyggnaden av detta vackra land. Detta är oacceptabelt! Vi måste än en gång blicka tillbaka och se hur vi vill leva, att få tillbaka hoppet för det vi en gång trodde på och kämpa för det!. Vi måste skaffa lite mer ryggrad och pondus, sluta dalta! Sen om dessa personer som inte vill dela det med oss är födda i Irak, Afrika eller Danmark struntar jag högaktningsfullt i.
Dom som måste hjälpa nu är uppenbarligen regeringen med prioriteringar, lagar och rättsystem. Men framför allt samhället, och då menar jag inte myndigheter osv utan vi, Du och Jag. Jag tror även att s.k " skötsamma" invandrare kan bidra med mycket, vara med och lära att i sverige betyder respekt just respekt och inte rädsla. Vill vi leva annorlunda så måste Vi förändra, vi kan inte längre hoppas på att någon ska lösa det åt oss. Vi kommer inte vakna upp en dag och så är alla "dumma" människor borta från sverige!
Känner definitivt inte att SverigeDemokraterna är lösningen, med deras stenålders politik kommer vi ingenstans.
Sen tror jag också att vi måste sätta en strålkastare på den omvända rasismen. Har fler än en gång diskuterat med invandrare som öppet är rasister gentemot sverige och norden. Detta är naturligsvis inte heller acceptabelt.
Någon bra lösning finns det ju som bekant inte utan vi får jobba fram en lösning tillsammans, vi som har samma mål!
Tack för en bra tråd!!