2966
Sök

Slipknot ny skiva(?)

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
kommer en ny skiva med slipknot ? Jag hoppars det . Dom är hur grymma som helst!

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

7 120 Inlägg
14 oktober 2007
Dem är lustiga. Att dem inte skäms.

Ta inte illa upp, men dem sjunger inte. Dem skriker.

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
alla har olika smak.
Någon som vet svaret?

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

14 Inlägg
14 oktober 2007
Har hört att det ska komma en i början av nästa år

Prova gärna "stone sour" samma sångare som slipknot(corey taylor) inte samma gap o skrik som slipknot men ganska bra ändå.
Senast redigerat av HondaRocco (14 oktober 2007)

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Det är bra .. Jag längtar redan wink

14 Inlägg
14 oktober 2007
golf_greatpower skrev:
Det är bra .. Jag längtar redan wink

Det är du inte ensam om=)

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Det är bra. smile tycker att det borde vara fler slipknot freaks på garaget.. Några fler måste ju gilla det grymmaste brutalaste bandet i världen smile

14 Inlägg
14 oktober 2007
Hehe ja man tycker det.

Kolla in www.myspace.com/onehourhell

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
14 oktober 2007
Aerodynamik skrev:
Dem är lustiga. Att dem inte skäms.

Ta inte illa upp, men dem sjunger inte. Dem skriker.

Kanske borde ta och lyssna igenom nåra av dom mindre kända låtarna, Circle är en som jag rekomenderar starkt.
Men visst det är ju metal så visst skriker dom en hel del.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

1 255 Inlägg
14 oktober 2007
Slipknot ny skiva de gillar vi men tyckte den senaste va lite mesig o stone soure har ja försökt lyssna på men de går bara inte när de kommer till slipknot är ju Första skivan helt klart bäst altså den första då Corey sjunger smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

379 Inlägg
14 oktober 2007
Skulle tippa på att den kommer nån gång under nästa år. Personligen gillade jag inte alls deras senaste skiva först, men nu tycker jag att den är svinbra, riktigt skön helt och hållet. Ska hur som helst bli kul att höra den nya skivan, när den nu kommer.

Tyskstuk är äckligt.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
14 oktober 2007
Slipknot 4 ever;)

Team Insane Racing

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
varfan har dom bytt sångare det visste jag inte ?
Senast redigerat av golf_greatpower (14 oktober 2007)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
14 oktober 2007
Dom har inte bytt sångare Corey sjunger/skriker fortfarande Stone Sour är hans andra (mesiga) band,  Men så som jag fatta det så har dom nästan splittrats å en ny skiva är inte akuellt i dagsläget å lita på mig när jag säger att ingen är ledsnare än jag.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
detta gillar jag inte hmm men hoppars dom blir slipknot igen smile

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Detta får bara inte hända. Dom måste släppa en ny skiva!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
14 oktober 2007
Slipknot finns fortfarande!

det är bara det att vissa medlemmar är med i andra band vid sidan av... Corey och en av gitarristerna i slipknot är med i bandet Stone Sour.
Lika så Joey som är trummis i sliknot och i ett band som heter Murderdolls!

Team Insane Racing

2 271 Inlägg
14 oktober 2007
Joey är även trummis på hälften av låtarna på Korns nya skiva och kommer förmodligen även va deras livetrummis nu på turnen.

1 174 Inlägg
14 oktober 2007
mm hörde det i går på radion! GRYYYMT! å enligt dom sjävla så ska det blir det råaste och hårdaste albumet i deras historia! med andra ord HÅÅÅRT! big_smile

257 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Nu blev jag glad igen smile

Sök