4218
Sök

Vinge stulen i mjölby

4 670 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Tja natten till idag har nån jävla idiot varit på tjejens bil o snott den vingen! om någon sett eller hört talas om de så vänligen säg te... vingen är volvo 740 org vinge bild finns på ecmpa... hittelön får den som säger vart den finns!

Brytit av antennerna o repat lacken hade dom idoterna gjort med...

Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet.
Senast redigerat av mickius (14 oktober 2007)

buffys
14 oktober 2007
Fan va surt, var i mjölby blev den stulen? Håller koll!!!

4 670 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
prästgårdsliden 10b... när ja får tag på den som gjort de... ooooo så jävla förbannad... synd att man inte kan se när dom gör de.. skulle inte vilja veta vad man gör då!

510 Inlägg
16 oktober 2007
mickius skrev:
Tja natten till idag har nån jävla idiot varit på tjejens bil o snott den vingen! om någon sett eller hört talas om de så vänligen säg te... vingen är volvo 740 org vinge bild finns på ecmpa... hittelön får den som säger vart den finns!

Brytit av antennerna o repat lacken hade dom idoterna gjort med...

Hur fan kan man vara så jävla dum i huvudet.

Kolla efter en okapad 740 epa wink

4 670 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
jo ja kollar alla 740här omkring vet vilka som inte haft vinge innan så...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 oktober 2007
vingen kommit te rätta än?tydligen något som e inne nu att sno fälgar o vingar=(..grannen fick sin vinge stulen på sin V70 och jag fick fälgarna stulna,men jag fick tebax mina fälgar men grannen hade mer otur än jag...blir förbannad att man inte kan låta bilarna vara ifred!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

557 Inlägg
26 oktober 2007
Jag blev av med min R-Vinge för en tid sen och då hade dom jävlarna använt en skruvmejsen och bänt bort vingen med så lacken vlev förstörd på båda bakskärmarna och bagageluckan. Som tur va så stog försäkringsbolaget för skadorna!.

//Jerry

Allt i allo
183 Inlägg
26 oktober 2007
ja hör mig för om vingar här i stan har försvunnit R-vingar här med på sistone nånstans hamnar dom ju R vingar växer ju inte på trä inte vanliga häller

Sök