3428
Sök

prylbögar se hit

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
izeman skrev:
decib3L skrev:

Den 5:e oktober blev den lagad hos oss senast. Så den borde finnas i din butik.

den är inskickad igen efter det  den funkade i 3 timmar sad

Aha sad

Tråkigt sånt där, vi kan inte bara testa en telefon en hel dag för å vara säkra på att den funkar. Så ibland händer sånt här. Och nu blev säkert din butik jättearga och skickar den till Polen eller nåt (Där det kostar noll och ingenting att laga den). Men om jag säger som så att vi lagar iaf telefoner. Det gör dom inte där wink

tror den åkte till nokia , dom ville kolla på den då typ bara sms funka nu , samt sånna fel som dom inte hade hört talas om typ att min tele spelar upp mp3 or till folk som ringer till mig så dom inte hör mig tex , den piiper hela tiden ligger o slår på tangent låset 20 ggr i minuten  så att batteriet sugs ut på noll tid , har aldrig haft sånna problem som med denna telefon , dom har ju typ bytt allt o programerat om den ett par ggr o allt skit är tillbaks på nolltid

speedfreak///

286 Inlägg
16 oktober 2007
Neonode N2. Ni som är lite "prylbögar" vet vad detta är för något.

www.neonode.se

Ok ni som inte är så informerade om prylar kom inte med att iphone var först med touch, för Neonode var först och bara så ni vet det så är inte detta deras första med touch.
Senast redigerat av 1Snake (16 oktober 2007)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
decib3L skrev:
izeman skrev:

den är inskickad igen efter det  den funkade i 3 timmar sad

Aha sad

Tråkigt sånt där, vi kan inte bara testa en telefon en hel dag för å vara säkra på att den funkar. Så ibland händer sånt här. Och nu blev säkert din butik jättearga och skickar den till Polen eller nåt (Där det kostar noll och ingenting att laga den). Men om jag säger som så att vi lagar iaf telefoner. Det gör dom inte där wink

tror den åkte till nokia , dom ville kolla på den då typ bara sms funka nu , samt sånna fel som dom inte hade hört talas om typ att min tele spelar upp mp3 or till folk som ringer till mig så dom inte hör mig tex , den piiper hela tiden ligger o slår på tangent låset 20 ggr i minuten  så att batteriet sugs ut på noll tid , har aldrig haft sånna problem som med denna telefon , dom har ju typ bytt allt o programerat om den ett par ggr o allt skit är tillbaks på nolltid

Jag förstår! Då är den nog påväg till Nokia, och du som kund får nog ut en ny smile

Truckdriving Man

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
så vad ska jag ha istället då . lite sugen på

Neonode N2
http://www.nokia.se/phones/n95-8gb/
ericsson p1i
Senast redigerat av izeman (16 oktober 2007)

speedfreak///

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
Neonode är ju ovanlig och så. Men med Nokia och SE får du service busenkelt smile

Truckdriving Man

79 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
fick bekräftat att min telefon är utdömd nu , så det blir o skaffa nått nytt kul  skönt att jag blev av med den i alla fall ///

speedfreak///

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
Aerodynamik skrev:
Jag blir rädd när folk sägar att allas mobilar går sönder. Vågar man köpa N95? yikes

Ha i beaktande att ju mer en produkt säljer, desto fler kommer går sönder tongue

Truckdriving Man

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:
fick bekräftat att min telefon är utdömd nu , så det blir o skaffa nått nytt kul  skönt att jag blev av med den i alla fall ///

Härligt Izeman! smile

Truckdriving Man

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
16 oktober 2007
Neonode är en skojj mobil, men den är aldeless för dyr för det den erbjuder. Jag kommer skaffa iPhone, sen behöver man inget mer. smile

2 665 Inlägg
16 oktober 2007
lägga 8000 på en mobil. Jag skulle rekomendera en doktor!

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

23 Inlägg
16 oktober 2007
Rickard-v skrev:
lägga 8000 på en mobil. Jag skulle rekomendera en doktor!

a håller med fan haha

jaha det va det de

286 Inlägg
16 oktober 2007
FL3JM skrev:
Neonode är en skojj mobil, men den är aldeless för dyr för det den erbjuder. Jag kommer skaffa iPhone, sen behöver man inget mer. smile

Om du tror att Iphone kommer vara billigare och ha mer hitech prylar i mobilen jämfört med N2:an så måste jag tyvär medela att du har fel.
Senast redigerat av 1Snake (16 oktober 2007)

Smålänning
7 883 Inlägg
16 oktober 2007
Nu frågas det viken telefon ni skulle köpa om ni fick 8000 och vart vungna att lägga det på en telefon smile

decib3L skrev:
Redan testat en på jobbet wink

Är den grym eller?? smile tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

755 Inlägg
16 oktober 2007
izeman skrev:

Neonode N2
ericsson p1i

den nokian såg intressamt ut... sitter med en N90 i handen nu som bara krabbar och ingen garanti kvar..  får nog bli en N95 8GB som nästa

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
twin_cam skrev:
Nu frågas det viken telefon ni skulle köpa om ni fick 8000 och vart vungna att lägga det på en telefon smile

decib3L skrev:
Redan testat en på jobbet wink

Är den grym eller?? smile tongue

Den var rätt cool smile Men jag gillar enkelhet. Därför har jag en S500i smile

Truckdriving Man

755 Inlägg
16 oktober 2007
good_year skrev:
izeman skrev:

Neonode N2
ericsson p1i

den nokian såg intressamt ut... sitter med en N90 i handen nu som bara krabbar och ingen garanti kvar..  får nog bli en N95 8GB som nästa

såg nu att den har ju bara mms inte sms fan vad tråkigt ska man behöva sitta i telefon hela tiden eller???

14 Inlägg
16 oktober 2007
kan rekommendera Sonyericssons P1i.. haft den några veckor och den funkar hur bra som helst.. GPS:en funkar oxå som den ska i den smile

Saab 9000 2.3t A50

Körv
3 535 Inlägg
16 oktober 2007
good_year skrev:
good_year skrev:
izeman skrev:

Neonode N2
ericsson p1i

såg nu att den har ju bara mms inte sms fan vad tråkigt ska man behöva sitta i telefon hela tiden eller???

Kolla lite närmare så står det att den stödjer SMS wink

Truckdriving Man

Smålänning
7 883 Inlägg
16 oktober 2007
decib3L skrev:
good_year skrev:
good_year skrev:

Kolla lite närmare så står det att den stödjer SMS wink

Vore väll konstigt annars? tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

286 Inlägg
16 oktober 2007
Skriv gärna vad det blev för någon mobil big_smile

Sök