3411
Sök

intresse för en bilträff med fläshiga bilar??

539 Inlägg
17 oktober 2007
jag tror att de som äger en riktig lyx bil som en ny merca S-Klass vet om träffar utan att läsa det på garaget.org smile

känns som en skämt det där

8 883 Inlägg
17 oktober 2007
Varför skriver trådskaparen exakt likadant som en annan användare här på forumet?
Meningar och ord är näst intill identiska...Var det inte han med 6 hus 8 bilar men ingen ficklampa eller hur var det nu igen?
FREE30 var det han hette...kan dessa två vara bröder eller har det möjligtvis samma svenskalärare, för de skriver identiskt wink
Senast redigerat av Hamilton (17 oktober 2007)

Fotograf på tierpidag.se

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
17 oktober 2007
Trevlig idé du har, men jag kan förstå att folk har lite svårt att ta dig helt på allvar...
Lite så taskigt sätt att presentera det hela på så att säga...
Kanske dax att jobba fram en flyer för det hela, ta lite hjälp med stavningen osv.. Du måste ju förstå att det handlar om att sälja hela paketet...å det börjar ju då med dig själv å slutar förhoppningsvis med en nice träff.
Vill du att folk ska ta detta på allvar så måste sättet det presenteras på vara seriöst, annars blir det bara tok fel...som nu då..
Å ett annat tips är att skippa din översittar attityd, den kommer du inte långt med...blir bara att folk driver med dig...

Det e ju där imot riktigt trevligt om du har tre lyxglidar parkerade i garaget, men just nu tvivlar nog folk på det oxå....så upp med bilder som visar att det e dina rides!

Lycka till!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

62 Inlägg
17 oktober 2007
mohaha jag tycker det låter barnsligt men bättre å ha dom på egna träffar där dom kan smeta håret fullt med nåt som ser ut som olja och skryta om vems bil som var dyrast.jag tycker bättre om bilar som man ser att någon har laggt ner hela sin själ i än en flaschig merca för en mille

956 Inlägg
17 oktober 2007
Sklass skrev:
om bilarna är i fint skick köp.och kom på träffen.bilarna är exklusiva.ny pris va dyrt
.många har råd att köpa en beg lyx bil idag men inte äga den.servicen är fruktansvärd dyr.delarna mm.det är exklusivt och entusiastiskt att välja köra nämda bilar istället för saab eller volvo tex.nämda bilar att äga är dyrt.mycket dyrare än saab .det gör saken *exklusiv*,fläskiga bilar är fläshiga inget snack om saken om dom motsvarar nyskick.en s klass från 91 i nyskick anser jag som en mycket fin bil.hellre kör jag sådan än 10 år nyare volvo eller saab tex..

*******************och endast bilar i gott skick till denna träff av sanna entusiaster
ej oseriöst eller lösdrivande människor som inte har känslan för *lyx* bilar,med andra ord en träff till *riktiga* entusiaster med välvårade ex

mindre snack.mer verkstad.dom som inte har en lyx bil kan gå snacka i annan tråd

mina bilar till träffen

S 65 AMG 2005 .900mil nypris 2.3 miljoner
cl 600 2003 .3800mil nypris 1.4 miljoner
s 600 1998 5200mil nypris 1.1 miljoner

ovärdeliga idag= nyskick på bilarna.ej till salu

en tjej jag snackade med på krogen för en månad sen sa att det mest osexigaste som finns är killar som skryter med hur mkt deras saker kostar...du var ett bra exempel...

eldus veldus

16 197 Inlägg
17 oktober 2007
tur för mig då.. min jetta kosta bara 6000..haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

62 Inlägg
17 oktober 2007
och din jetta är snyggare än nån "lyxbil"

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
17 oktober 2007
mindre snack.mer verkstad.dom som inte har en lyx bil kan gå snacka i annan tråd

mina bilar till träffen

S 65 AMG 2005 .900mil nypris 2.3 miljoner
cl 600 2003 .3800mil nypris 1.4 miljoner
s 600 1998 5200mil nypris 1.1 miljoner

Jag kan också åka in på bilfirma och prövköra dom bilarna under den tiden som träffen är smile

945 Inlägg
17 oktober 2007
Hamilton skrev:
Varför skriver trådskaparen exakt likadant som en annan användare här på forumet?
Meningar och ord är näst intill identiska...Var det inte han med 6 hus 8 bilar men ingen ficklampa eller hur var det nu igen?
FREE30 var det han hette...kan dessa två vara bröder eller har det möjligtvis samma svenskalärare, för de skriver identiskt wink

No shit Sherlock!
Tror fan att detta skulle vara hans 10:de användare. Ploppar ju upp en liknande idiot varje vecka.

281 Inlägg
17 oktober 2007
varför inte clk?? tycker de rätt lyxigt tonguetongue

/Deki

8 883 Inlägg
17 oktober 2007
eller Veyron den är i mina ögon "Lyxig"

Fotograf på tierpidag.se

44 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
deki du hade en fin CLK du har fått stil på din vagn
detta är inget för slisk miljonärer.bara man har intresset.och har en lyx bil i gott skick
ni som inte tror på detta kan gå till kyrkan och tro

sista gången FATTA
endast seriösa
ej folk som ej ÄGER lyx bil

inte massa bla bla.

VEYRON ÄR SUPER SPORT BIL
kan ni inget om bilar.vad som är svensson bil.vad som är lyx bil.vad som är sportbil

kommentera inte mer tack .ni som inte fattar nått
jag bjuder på film.mat.och alla vi gör att det blir trevligt.folket
det är min bjudning.jag kan allt om lyxbilar.lite om stavning
OCH FLYERS nej aldrig
Senast redigerat av Sklass (17 oktober 2007)

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
17 oktober 2007
Hmm..detta börjar då bara bli mer å mer rörigt...

Men om du nu e en sådan klippa på lyxbilar så varför inte presentera en komplettlista på just lyxbilar samt vad du grundar just din uppfattning om när det gäller just lyxbilar....den verkar ju då inte var den samma som de flesta magasins uppfattning om vad som e en lyxbil...
Personligen förstår jag då inte varför du ens nämner A8 när du samtidigt dissar BMW å Mersa i samma "nypris klass"?!

Å nej inte flyers utan flyer....inga hemska papperslappar som folk endå bara slänger på gatan för att det inte intresserar dem utan snare en snygg startpresentation på hela arrangemanget i börja på denna tråden t.e.x! (Tjuvkika lite på "malmölträffen" så kopplar du nog vad det e jag menar....)

Å vill du inte att det hela diskuteras så e det lite dumt att göra en tråd om det....om du nu ENDAST vänder dig till folk med de bilar som du räknade upp i första inlägget så hade det nog allt varit enklare att skriva ett PM till ägarna av just de bilarna, det kryllar ju lixom inte av dem här på g.org....

Fast vad e det för mening med en träff endas för dem som ÄGER dessa bilar?! Om det inte e för inbördes beundran vill säga...... För så som du lägger fram det så verkar ju inte ngn form av åskådare vara välkomna...men men med det humöret på "värden" så e det ju knappast ngt som lockar heller....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 oktober 2007
Sklass skrev:
deki du hade en fin CLK du har fått stil på din vagn
detta är inget för slisk miljonärer.bara man har intresset.och har en lyx bil i gott skick
ni som inte tror på detta kan gå till kyrkan och tro

sista gången FATTA
endast seriösa
ej folk som ej ÄGER lyx bil

inte massa bla bla.

VEYRON ÄR SUPER SPORT BIL
kan ni inget om bilar.vad som är svensson bil.vad som är lyx bil.vad som är sportbil

kommentera inte mer tack .ni som inte fattar nått
jag bjuder på film.mat.och alla vi gör att det blir trevligt.folket
det är min bjudning.jag kan allt om lyxbilar.lite om stavning
OCH FLYERS nej aldrig

Men shit.. ta en alvedon eller nått... finns forum för folk med K**förlängare..
Här är ju inte direkt nått passande ställe... Tycker jag iallafall..

Sump Runk Rätt O Slätt!

44 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
inget löst folk
endast 100st bil ägare
lokation hålls hemlig utåt.för att denna träff skall bli EXKLUSIV
ännu en gång då .A8 är lyx bil.bmw 5ser är ej lyx.inte heller 6ser.dom har sportig inrikning
detta är mer åt LIMO hållet .riktiga lyx bilar med bästa komfort
ännu en gång ÄGER DU EN.intresserad.PMa
varför diskutera här .blir ej seriöst.ta på PM.då får man ett personligt mötande som är trevligare än det här när många inte förstår på bilarna ens eller att träffen är V.I.P exklusiv

har en hemsida om mina bilar och mer om träffen.ges ut endast till seriösa på PM
Senast redigerat av Sklass (17 oktober 2007)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 oktober 2007
alltså... detta är ju inget annant än humor....
en snubbe som ingen har hört talas om håller på o tjötar  Vip och lyx, gratis mat o bla bla bla... o allt är så top secret.. herreguud...
klart som fan de inte blir några seriösa svar när Mr Bortskämd inte kan vara seriös själv..
Eller är vanligt folk för fint eller?

Sump Runk Rätt O Slätt!

44 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
HyperSonica skrev:
en snubbe som ingen har hört talas om håller på o tjötar  Vip och lyx, gratis mat o bla bla bla... o allt är så top secret.. herreguud...
klart som fan de inte blir några seriösa svar när Mr Bortskämd inte kan vara seriös själv..

din bil är inte intressant
du behöver inte skriva i denna tråd mer
tack ska du ha och adjö

jag har fått erbjudanden från medlemmar här redan seriösa sådana.fortsätt

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
17 oktober 2007
Sklass skrev:
HyperSonica skrev:

din bil är inte intressant
du behöver inte skriva i denna tråd mer
tack ska du ha och adjö

jag har fått erbjudanden från medlemmar här redan seriösa sådana.fortsätt

hmm.. Okej.. så du är forumets lilla polis? Fritt land.. jag skriver i vilket forum jag vill...
O jag vet att den inte är intresant... även om jag så hade ägt nån jävla hummer limo så hade jag inte ens dykt upp för pengar...
Ush för sånna som tror att man är tuff för att prislappen på bilen har en jävla massa nollor..

Sump Runk Rätt O Slätt!

2 283 Inlägg
17 oktober 2007
Om du nu har så gott om allt, varför har du inte massa vänner med flera feta bilar som du kan leka på slottet med?

Vad har du för bil, kanske en Porsche som alla andra har?

R.I.P. Michael Jackson!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
17 oktober 2007
fan så pinsam man kan vara.. hur kul är det att bara ha en bil för att kunna skryta om att man köpt den för mycke pengar?? Och vilka klassar du som löst folk?? alla som inte har såna dyra bilar som du snackar om och som stylar istället?? hmm du har nog satt fel sida till på detta forum känns det som.. varför kan du inte visa dina otroligt lyxiga bilar här??

Sök