Okay...jag erkänner jag har skaffat mig ett nytt beroende...facebook.com e ju värsta giftet asså... Men skit vad skoj det e å finna en massa gamla vänner å tugga med nyfunna!
E det någon mer än jag här inne som snöat in på det samma?!
Jag flyttade själv efter nian å började på internat så då rann ju kontakten med de "gamla" ut i sanden efter några år å sen så var ju vi på internatet ett hopplock ifrån hela sverige så då förlorade man ju ganska så fort kontakten med många efter studenten.
Sen e det la ett faktum att jag tycker det skojigt att se hur det gått för folket å växla några ord...över social som jag e!
Jag tycker att Facebook är en mycket schysst sida Mycket bra sätt att hålla reda på sina gamla vänner, och inte vara tvungen att logga in på fjortisstorm Att jag är direkt beroende skulle jag inte påstå, men nog loggar jag in där varje gång jag sätter mej framför datorn för det
jag ekänner också! är dom två siderna osm jag har uppe nu! och det är garaget och facebook! har fått tillbaka kontakten men polare för länge sedan! mycket trevligt!
har de och fattar inte hur fan folk lyckas hitta mej:P för övrig finns de en garaget.org group där för fok som inte kan släppa gorg även när dom surfar där:P haha
har de och fattar inte hur fan folk lyckas hitta mej:P för övrig finns de en garaget.org group där för fok som inte kan släppa gorg även när dom surfar där:P haha