3538
Sök

Stag mellan övre stötdämparfäste fram

22 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
#1
För att öka stagningen fram tänkte jag styva övre fästetna under huven.
Är det någon som har bra tips på tillverkare eller kan smeden hemma göra en i Rostfritt(lite snyggare) Den ska sitta i en Subaru Legancy 95

Goldzoja har fått subaru feber, tror att den botas med dagsdoser av subarulack.

863 Inlägg
17 oktober 2007
#2
Kolla på
Realcar.se
Mhstyling.se
Swedenautolights.se
Stylingbutiken.se
Ridetech.se
Med flera.

Efter fjäderbenstag smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

22 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
#3
massor men inga till legancy eller andra modellerna. Jag söker vidare. men tack ska du ha.

Goldzoja har fått subaru feber, tror att den botas med dagsdoser av subarulack.

863 Inlägg
17 oktober 2007
#4
Hmm okej hmm Lycka till med sökandet! Hojtar om jag ser nåt! smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

658 Inlägg
17 oktober 2007
#5
klart smeden kan göra ett! Roligare att ha ett som inte ser ut som alla andras, bara det inte blir för vekt för ändamålet.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

22 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
#6
Nu har jag ringt mailat,tror alla i sverige och alla säger, bara till impresan. Dåså!

Vad säger ni vilket, moment är störst inåtböjning eller draget, som jag ser det är alla gjorda för tryck inemot mitten altså komprimera stödet, men man vill ju att den skall klara laster åt båda håll, funderar på att göra en rostfri 30mm fyrkantsrör och avsluta med fästring.

Under bak sitter det ju en 16mm rundstång vilket kändes vekt men någon borde ju ha skapat den så för att hjälpa till.

Goldzoja har fått subaru feber, tror att den botas med dagsdoser av subarulack.

22 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
#7
Glömde en sak, tror ni det blir för mycket bling bling om man fäster lysdioderna på stödet, skulle va tufft med typ blått soft ljus.

Goldzoja har fått subaru feber, tror att den botas med dagsdoser av subarulack.

863 Inlägg
18 oktober 2007
#8
Om du sätter dom på undersidan och försöker dölja kablar och liknande kan de säkert vara rätt fint wink

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

5 710 Inlägg
18 oktober 2007
#9
Goldzoja skrev:
Glömde en sak, tror ni det blir för mycket bling bling om man fäster lysdioderna på stödet, skulle va tufft med typ blått soft ljus.
Ja....iaf för min smak..

MVH Jonas
..............


Sök