Ranoshka skrev:bra ! då skickar ett pm till dig nu!
rallycrosstjej22 skrev:lyckas jag få min bil att se respektabel ut kanske man dyker upp:P lugnt om man tar me RC bilen på släp lr haha
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:lyckas jag få min bil att se respektabel ut kanske man dyker upp:P lugnt om man tar me RC bilen på släp lr hahaDet tror jag inte ska vara några prob. men du får ju ställa undan dragbil och släp under träffen:)
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:lyckas jag få min bil att se respektabel ut kanske man dyker upp:P lugnt om man tar me RC bilen på släp lr hahaDet tror jag inte ska vara några prob. men du får ju ställa undan dragbil och släp under träffen:)ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:P
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:Det tror jag inte ska vara några prob. men du får ju ställa undan dragbil och släp under träffen:)ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:PDet är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:Det tror jag inte ska vara några prob. men du får ju ställa undan dragbil och släp under träffen:)ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:P
Noiseprojekt skrev:Det tror jag inte ska vara några prob. men du får ju ställa undan dragbil och släp under träffen:)
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:PDet är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:PDet är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...
rallycrosstjej22 skrev:ja jo självklart:) kanske blir så att jag bara tar med den då o skiter i celican:P
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:Det är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)du får hålla den hel!!
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:Det är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)
Noiseprojekt skrev:Det är ju en träff för alla bilar, så vore kul att ha med nån rallybil...
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)du får hålla den hel!!haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)du får hålla den hel!!
rallycrosstjej22 skrev:får väl se om den e hel o fin efter träningslägret för då e det nog garanterat att jag tar med peggan..annars blir det skrothögen:)
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:du får hålla den hel!!haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?haha det räcker nog med bilen!!du slipper ju ialf att stå i bikini och kräla på huven!
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:du får hålla den hel!!haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?
Noiseprojekt skrev:du får hålla den hel!!
rallycrosstjej22 skrev:Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?haha det räcker nog med bilen!!du slipper ju ialf att stå i bikini och kräla på huven!haha ja de är väl en himla tur det annars skulle man nog skrämma iväg folk:P haha
Noiseprojekt skrev:rallycrosstjej22 skrev:haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?haha det räcker nog med bilen!!du slipper ju ialf att stå i bikini och kräla på huven!
rallycrosstjej22 skrev:haha ja jag ska göra mitt bästa:P men om man nu tar med peggan ska man typ ha med dress o allt som tillhör själva sporten lr?