Philip (minid här på garaget) fick på nya fälgar på sin Impreza och ville ha lite nya bilder.. Glöm inte besöka hans garagetsida --> http://www.garaget.org/?car=35096
Och sen en liten bonusbild på fälg med hösttema :wink:
Fina bilder Jäklar vad schysst bil! Impreza klär i guldfälgar asså.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
lite OT, men förmodar att du känner Robin_treo här på garaget? vi gick i samma klass på gymnasiet .. men hur som helst.. kan du inte lura ut honom nån dag o fota hans bil? har inte sett nån bra bild på den än ..
Jo, Robin känner jag Ja han har väl inte lagt upp sin nya bil här, så får kanske ta lite bilder på den så den kommer upp på garaget nån gång
Okej, ja tänkte väl det .. nej han har ju inte gjort det, lite dåligt av honom .. ska säga det till honom nästa gång vi snackar . men han har sagt att den ska vara fin i alla fall.. gillade subarun han hade skarpt, det var minid's gamla väl?
Jo, hans nya bil är skitfin.. Har sagt åt honom att han får lägga upp den här, men det har väl bara inte blivit av.. Aa, hans gamla Impreza var minid's förra
Mkt tjösigt! Himmla fin bil också. En Impreza SKA ha guldiga fälgar : ) Kanske liite lite för mörka bilder för min smak, men annars kanoners!
Tack ska du ha! Anledningen till att dem är lite mörka är att mitt photoshop lurar mig lite.. Bilderna är alltid ljusare i PS än när man sedan öppnar dem i bildvisarn.