haha ja jo men att trimma en 93 till viggen kaliber är ju inte jätte svårt och inredning är ju heller inte de svåraste att ordna,. ja funderad just på motorn om de står typ viggen på toppen .
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
vafan,,,hur svårt kan det vara???över sidoblinkersena så står det t.ex aero om det är en äkta Aero annars är det en gul/vit trekant där det står "Viggen"
Det ända sättet är mer lr mindre att kolla reg.nr hos vägverket då det ska stå viggen i reg beviset.
Allt annat går att förfalska, men vissa "kopior" är seriösare än andra så om det t.ex inte står viggen på ventilkåpan (vilket jag är nästan säker på att det ska) så är det nog en kopia iaf.
Utseendemässigt skiljer ju inte Viggen ifrån Aeron mer än annorlunda emblem vid sidoblinkersen. De är identiska... Så det går ju inte att se egentligen om man inte kolla in sätena på bilen t.ex.. Har inte ägaren gått fullt ut och bytt även dessa så saknas ett viggenemblem impregnerat i ryggstödet har jag för mig.
De som gör om sina ng 900 till viggen bryr sig inte alltid om att byta baklucka, så ser man en "viggen" med den "runda" bakluckan så är den avslöjad direkt
Utseendemässigt skiljer ju inte Viggen ifrån Aeron mer än annorlunda emblem vid sidoblinkersen. De är identiska... Så det går ju inte att se egentligen om man inte kolla in sätena på bilen t.ex.. Har inte ägaren gått fullt ut och bytt även dessa så saknas ett viggenemblem impregnerat i ryggstödet har jag för mig.
De som gör om sina ng 900 till viggen bryr sig inte alltid om att byta baklucka, så ser man en "viggen" med den "runda" bakluckan så är den avslöjad direkt
vafan,,,hur svårt kan det vara???över sidoblinkersena så står det t.ex aero om det är en äkta Aero annars är det en gul/vit trekant där det står "Viggen"
Men hur svårt är det att byta från ett areo märke till ett viggen märke? nja, sådär 1-2minuters jobb så.
har ni kul? tjafsa om klistermärken på en gammal båtjävel... saab suger å kommer alltid göra
ja precis,om du nu så gärna vill veta så får man väl titta på vägverket....annars finns det många metoder te.x allt vi skrivit,,emblem,motor,säten osv osv....