Vet inte riktigt var jag ska posta den här tråden men lägger den i styling eftersom man ofta använder en dremel när man ska pilla å greja med stylingen
Var kan man billigast hitta en dremel-tool? Lönar det sig att köpa en biltema-variant för 169:- och köpa ny istället när den går sönder?
Är riktigt sugen på en dremel men eftersom jag är student så vill jag inte lägga ut allt för mycket pengar på dyra elverktyg.
Jag har både en orginal dremel och en ifrån jula, båda funkar precis lika bra och dom flesta tillbehören passar rakt över, så satsa på den billigare av dom.
There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Vet inte riktigt var jag ska posta den här tråden men lägger den i styling eftersom man ofta använder en dremel när man ska pilla å greja med stylingen
Var kan man billigast hitta en dremel-tool? Lönar det sig att köpa en biltema-variant för 169:- och köpa ny istället när den går sönder?
Är riktigt sugen på en dremel men eftersom jag är student så vill jag inte lägga ut allt för mycket pengar på dyra elverktyg.
biltema grejer håller också.om inte får man en ny vid reklamation.
Det får la bli en sån billig replica Jag är inte jättekräsen och vill ha ergonomiskt utformade handtag som minskar skakigheten eller massa andra funktioner man aldrig kommer märka mycket av. Utan jag nöjer mig med en enklare version som säkert fyller samma funktion som äktingen för skjortan och halva slipsen.