3246
Sök

Dremel

230 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
Vet inte riktigt var jag ska posta den här tråden men lägger den i styling eftersom man ofta använder en dremel när man ska pilla å greja med stylingen big_smile

Var kan man billigast hitta en dremel-tool? Lönar det sig att köpa en biltema-variant för 169:- och köpa ny istället när den går sönder?

Är riktigt sugen på en dremel men eftersom jag är student så vill jag inte lägga ut allt för mycket pengar på dyra elverktyg.

Second place is the first loser

1 833 Inlägg
23 oktober 2007
Jag köpte min på Jula, funkar för det jag använder den till.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

190 Inlägg
24 oktober 2007
Jag har både en orginal dremel och en ifrån jula, båda funkar precis lika bra och dom flesta tillbehören passar rakt över, så satsa på den billigare av dom.

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

439 Inlägg
24 oktober 2007
empe skrev:
Vet inte riktigt var jag ska posta den här tråden men lägger den i styling eftersom man ofta använder en dremel när man ska pilla å greja med stylingen big_smile

Var kan man billigast hitta en dremel-tool? Lönar det sig att köpa en biltema-variant för 169:- och köpa ny istället när den går sönder?

Är riktigt sugen på en dremel men eftersom jag är student så vill jag inte lägga ut allt för mycket pengar på dyra elverktyg.

biltema grejer håller också.om inte får man en ny vid reklamation.

old,low and slow....

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 oktober 2007
Jag tror det var en Clas ohlson som en bekant hade, han fick en stöt av den haha. smile Så den rekomdendras inte

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

16 197 Inlägg
24 oktober 2007
biltemas elvekrtyg har ja inte mycke till övers för man mycke av deras andra vertyg e toppen smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Stressad fläkt
93 Inlägg
24 oktober 2007
Jag har från classe den fungerar utmärkt!

Volvo 244, Suzuki RM 125, Lynx 670 Big-Pipe X, Crescent 120cc 4t

230 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
Det får la bli en sån billig replica big_smile Jag är inte jättekräsen och vill ha ergonomiskt utformade handtag som minskar skakigheten eller massa andra funktioner man aldrig kommer märka mycket av. Utan jag nöjer mig med en enklare version som säkert fyller samma funktion som äktingen för skjortan och halva slipsen.

Second place is the first loser

Sök