4303
Sök

Lite frågor om min bil...

1 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
Jag undrar om någon vet ett billigt och bra ställe i gbg som tona rutor.
Sen undrar jag om fälgar vad är bäst att köpa i affär eller på nätet, hört att när man köper från nätet så kan dom vara snea och inte passa när man får hem dom?
Om du vet ett bra ställe på nätet så hade det vart snällt om du kunde skriva det här smile.
Jag är inte alls kunnig om bilar så därför tänkter jag att jag reggar mig här och fråga er som kan!

Jag har en s40 2.0T-01.

Tack på förhand /Jakob

1 813 Inlägg
24 oktober 2007
kolla om du hittar tex på hitta lr eniro om där finns någon reklam firma i närheten av dig å ring och fråga om dom monterar film på rutorna. det brukar dom göra efter som dom monterar dekaler m.m på bilar lastbilar m.m så ring om du hittar någon å fråga bara;)
fälgar kan du köpa via blocket m.m annars finns det olika däck & fälgföretag som du kan kontakta vid fälgköp. säg bara vad du har för bil så letar dom fram rätt fälg=) 4/114,3 har du på din volvo om du tänkte leta wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
24 oktober 2007
hmm d där me fälgar e bara som däckfirmorna säger för dom vill tjänna pengar =S bara ta reda på så passar på bilen sen hälst köpa från utlandet ½ priset när dom e hemma... åh mycke bredare utbud bättre garantier.. snabbare lev iaf allt ja köpt från usa.. smile köper inte en pryl här hemma inte när går fortare få sakerna från usa åh grymt mycke billigare smile

Sök