3274
Sök

Vad gör man med dem som plågar djur! :(

Sleeper
3 084 Inlägg
25 oktober 2007
Trådstartare
Länk raderad. Skapa gärna diskussion, men snälla, sprid inte sånna här filmer. Det är vidrigt, olämpligt, osv. /admin.

Skulle jag se nån som gjorde så skulle jag fan göra likadant med dem.

La den i fel kategori =/
Senast redigerat av chrizz (26 oktober 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

116 Inlägg
25 oktober 2007
Sushikocken skrev:
Titta inte om du är känslig sjuka scener!

Skulle jag se nån som gjorde så skulle jag fan göra likadant med dem.

La den i fel kategori =/

seriöst vilka sjuka jävlar! skulle då också göra likadant med dem sad

Klyphuggare
328 Inlägg
25 oktober 2007
Det där va lite väl vulgärt har inget emot djuruppfödning för pälsindustrin men tycker man kan avliva djuret riktigt med ett skott före iaf.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

1 754 Inlägg
25 oktober 2007
"Vad ska man göra?" är alltså frågan.

Man kan avrätta människorna...
Man kan sätta dem i burar...
Man kan göra mycket...

Jag kan inget om allt.

1 010 Inlägg
26 oktober 2007
shit...hur fan kan man flå ett djur levande...helt sjukt me den som låg flådd å kollade sig omkring...

usch...

351 Inlägg
26 oktober 2007
fy fan va sjukt, skulle ja få tag på såna där, så hadde dom önskat att dom inte levde. fy fan

Våga Köra Sänkt

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
26 oktober 2007
De hade förmodligen fått smaka på samma medicin! Jag hade flått dem levande och sedan tagit fram stora saltkaret! Sådana människor ska inte gå bland vanliga dödliga! Såg ut som det var i ryssland eller ngt. Där är de ju inte riktigt som de ska vara uppe i bergen ngn stans!

-Mike-

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
26 oktober 2007
Helt otroligt att det finns idioter som gör så. Är det bara för att de har "makt" över djuret som de gör så. Känner de sig manliga av att tortera ett djur som inte kan försvara sig?

Världens lagar och straff är alldeles för mesiga när det gäller sånt här.
skulle vara mycket hårdare straff för dem som gör så.

ett baseballträ, golfklubba eller ngt liknande. Sen är det bara att slå på. Det hade iaf jag gjort om jag sett nån göra så mot ett djur

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

375 Inlägg
26 oktober 2007
Tittade inte på filmen, har sett den en gång förut och jag mådde fan illa ett bra tag efteråt. Man finner inga ord för hur störda dom där "människorna" är eller vad man vill göra med dom mad

Bilvårdstekniker
253 Inlägg
26 oktober 2007
för helvete asså.. så jävla synd om djuren.. man skulle skurit av hälsenorna på dem såkallade människorna o sen tvingat dem o gå..!!

ılı.lılı.ılı InZZanE ılı.lılı.ılı

1 297 Inlägg
26 oktober 2007
usch kunde inte se mycket. de borde göra samma sak mot människorna.. allvarligt..

1 833 Inlägg
26 oktober 2007
Fy fan va grisgt, mår dåligt när jag ser det! Fan är det för människor

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

2 014 Inlägg
26 oktober 2007
Djurplågeri är något av det värsta som finns...

Som tur är har man läst en del historia, och det finns en hel del trevliga tortyrmetoder som användes av bland andra Hitlers Gestapo och SD som man utan minsta hint av dåligt samvete skulle kunna applicera på dessa människor.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
26 oktober 2007
FAN VA SJUKA MÄNNISKOR DE FINNS.... fyfan..

20 Inlägg
26 oktober 2007
Har inte kollat på filmen , vet att jag blir så jäääävla sne i flera dagar efter ..
Ut med aset på en äng å låt han springa sedan släpper man 3-4 riktigt elaka hundar typ hangarhundarna vi hadde i lumpen , sen kan han ju försöka plåga dom när dom sliter han i stycken..............

"You are 18 years old and don`t know shit about shit and PULL UP YOUR PANTS"

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
26 oktober 2007
mpv8 skrev:
Har inte kollat på filmen , vet att jag blir så jäääävla sne i flera dagar efter ..
Ut med aset på en äng å låt han springa sedan släpper man 3-4 riktigt elaka hundar typ hangarhundarna vi hadde i lumpen , sen kan han ju försöka plåga dom när dom sliter han i stycken..............

Eller mördarhamstrar! lol

Nej, men nåt riktigt hårt straff ska dom ha.
Idioter finns det gott om..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

17 Inlägg
26 oktober 2007
Fy helvete.. man blir så galet jävla sne på dessa sjuka människor.. !!

51 Inlägg
26 oktober 2007
Fyfan, finns inte ord om sånna människor..

557 Inlägg
26 oktober 2007
Jag tittade i 15 sek!!! jävla sjuka idioter!!! har dom inga kännslor eller!!?? fan va synd, jag skulle kastrera en sån där jäävle mycket långsamt, skulle skära av kuken på dom med en rostig matkniv!! och sen peta ut ögonen på dom sen hugga ett finger och en tå i taget sen skulle jag bränna dom levande!! HAT HAT OCH HAT!!!

//Jerry

427 Inlägg
26 oktober 2007
Jag tittade bara 10sek men det räcker.  Nu förstår jag de som är emot pälsar mm.

Sök