3123
Sök

Vad gör man med dem som plågar djur! :(

Maizer
26 oktober 2007
Så kan man ju tänka åt andra hållet, ni är så jävla trångsynta.
De flesta inom den industrin är vääldigt fattiga, de gör det här för att kunna sätta mat på bordet åt sin familj. Om ett barn kan överleva får de gärna döda hur många hundar de vill.

524 Inlägg
26 oktober 2007
Djurplågeri räcker fan inte, måste komma på ett helt nytt ord för de där. Brukar inte vara känslig och har inget emot pälskläder men om man vet att de är så de är gjorde så borde de bojkottas. Hoppas bara inte de pälskläderna som säljs här är gjorda under sånna förhållanden. Päls i all ära om de framställs på ett "värdigt" sätt.

1 813 Inlägg
26 oktober 2007
fy fan vilka jävla assss... skulle vilja ha tag på såna jävla å hänga upp dom i benen i ett träd å så komma dit en gång i timmen å bara slå dom i huvudet som fan "inte så dom dör"
sen när det blir kalt gå ut lite då och då med iskalt vatten å häla på dom så dom fryser som fan.. ska man döda ett djur så ska det fan gå snabb och smidigt utan att dom ska känna nått. tex ett skott i huvudet snabbt och lätt. men stå och göra som han gjorde i början på filmen e cp ju kunde fani nte kolla mer på filmen för man blir så jävla förbannad på folk som gör som dom gör. hade man sett en sådan jävel på gatan då hade jag nog fan kunnat sitta inne i några år i finkan för å göra så han lider utabara fan!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 813 Inlägg
26 oktober 2007
Maizer ..   klart dom ska överleva hade med låtit dom döda för mat men inte plåga djuren utan döda snabbt och lätt sen kan dom göra vad fan dom vill med djuret men å stå å slänga dom i asfallten på det jävla visset. lr som man såg en av dom låg med blod i hela ansiktet FYFAN KAN MAN INTE SKRIVA VILL DÖDA HAN MAN SER.. JÄVLA SVIN bara för man e fattig ska man fan inte betesig som en jävla maffia gubbe.

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
26 oktober 2007
Maizer skrev:
De flesta inom den industrin är vääldigt fattiga, de gör det här för att kunna sätta mat på bordet åt sin familj. Om ett barn kan överleva får de gärna döda hur många hundar de vill.

Jo men det är ju hur de sköter det! Inte varför!!Det är ju inte svårt att ta kol på bäver, grävling eller hund vad det nu var innan man flår den!

-Mike-

252 Inlägg
26 oktober 2007
håller med MikeAero till 100%, man kan väl i alla fall döda djuren innan man börjar flå dem... han som flår ser ju att djuret lever och ändå fortsätter han, riktigt rubbad människa...

Got vtec?

375 Inlägg
26 oktober 2007
Maizer skrev:

Har du tittat på filmen?
Tror inte nån är så fattig satt man inte kan döda djuret snabbt och rätt innan man flår det.

Fotograf
966 Inlägg
26 oktober 2007
Men draaaaa åt heeeelveete! Såg knappt 10sek.. jag kan knappt beskriva med ord vilket hat och ilska jag har just nu!! FYY FAAAN!!!!!!

*ursäkta språket!*
Senast redigerat av MickeTuncer (26 oktober 2007)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

987 Inlägg
26 oktober 2007
Sjukt.. Den som låg flodd och kollade omkring var ju ganska hemsk faktiskt.. undra om det inte är mer än bara djuret som förtjänar ett skott innan någonting sådant..

i like it load

Fundersam
126 Inlägg
26 oktober 2007

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
26 oktober 2007
Maizer skrev:

Jag hoppas f*n du skämtar med det du säger.
Spelar ingen roll om man är fattig eller inte. Man gör inte så mot ett djur oavsett.
Fattar man inte det ska man nog sitta på ett mentalsjukhus.

Att man ens kan vara så kall och känslolös att man gör ngt sånt.
Dem måste känna sig jävligt manliga efteråt
Undrar om de skulle fortsätta göra så, om man t.ex gjorde så med deras barn eller föräldrar eller varför inte dem själva.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
26 oktober 2007
om någon skulle tortera ihjäl en annan människa så då?
precis som vargen/hunden i filmen som dom skärde i .. levandes.. sen stod han på huvet osv...

om någon skulle göra så, fast mot din flickvän/nån i din familj.. skulle inte dudå önska att vi hade haft dödstraff i sverige?

JA FÖR DÖDSTRAFF! /men då med regel att man ska vara riktigt säker på mördaren! hmm

Hmm.
26 oktober 2007
Dem är fattiga, och gör detta antagligen för mat. MEN HERREGUD DE KAN LA FÖRFAN AVLIVA DJURET FÖRST !!!!!!!!!!!!!!!!! :'(      :@
Senast redigerat av Hmm. (26 oktober 2007)

285 Inlägg
26 oktober 2007
Maizer skrev:

Men skojar du med mig eller ?  Folk har i alla tider levt på djur på olika sätt.
den trångsynta här verkar vara du som verkar tro att man måst plåga djuret till döds ..
tänk efter lite.

en satans jävla Volvo.

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2007
Sålänge pälsen blir fin så...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 oktober 2007
jag är inte vegetarian men man blir ju förbannad när dom inte avlivar djuret före innan dom börjar karva på det. helst av allt ska man göra samma sak me dom som är elaka mot djuren. samma straff

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 754 Inlägg
26 oktober 2007
Alltså, ska man flå så ska man fan avliva först, utan smärta!

Om något gjorde detta med min katt t.ex skulle jag helt ärligt döda dem.

Jag kan inget om allt.

285 Inlägg
26 oktober 2007
FireTraXX skrev:

sett många konstiga inlägg från dig och tänk.. jaja låt han hållas.
men att komma med ett sånt inlägg får mig förstå att folk med grava psykiska störningar finns överallt.

Hoppas verkligen någon admin tar och kickardig så längt härifrån det går.

en satans jävla Volvo.

Hmm.
26 oktober 2007
Ravestream skrev:
FireTraXX skrev:

men att komma med ett sånt inlägg får mig förstå att folk med grava psykiska störningar finns överallt.

Tror inte han menade så =/... var mer att "djurplågarna i filmen" som tänker så. Tror jag. Hoppas jag.

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2007
Ravestream skrev:
FireTraXX skrev:

Var mer menat som ett ironiskt inlägg.

Tycker att sådant som de gjorde i den filmen är hemskt, men man måste ju förstå att det är modeindustrin som sätter kraven på pälsarna.
Och när de tas från ett levande djur så blir den mycket finare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök