3197
Sök

Vad gör man med dem som plågar djur! :(

72 Inlägg
26 oktober 2007
Sushikocken skrev:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Titta inte om du är känslig sjuka scener!

Skulle jag se nån som gjorde så skulle jag fan göra likadant med dem.

La den i fel kategori =/

näe men faan va taskigt dom kan itne ha känslor dom mäniskorna...skulle faan göra likadant me människorna och sedan lägga ut dom på blocket och sälja som överdrag te bilklädsel..stackare

285 Inlägg
26 oktober 2007
FireTraXX skrev:
Ravestream skrev:
FireTraXX skrev:
Sålänge pälsen blir fin så...

sett många konstiga inlägg från dig och tänk.. jaja låt han hållas.
men att komma med ett sånt inlägg får mig förstå att folk med grava psykiska störningar finns överallt.

Hoppas verkligen någon admin tar och kickardig så längt härifrån det går.

Var mer menat som ett ironiskt inlägg.

Tycker att sådant som de gjorde i den filmen är hemskt, men man måste ju förstå att det är modeindustrin som sätter kraven på pälsarna.
Och när de tas från ett levande djur så blir den mycket finare.

tack gode gud för det. .
ett tydligare inlägg hade kanske underlättat där.

en satans jävla Volvo.

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2007
Ravestream skrev:
FireTraXX skrev:
Ravestream skrev:
men att komma med ett sånt inlägg får mig förstå att folk med grava psykiska störningar finns överallt.

Tycker att sådant som de gjorde i den filmen är hemskt, men man måste ju förstå att det är modeindustrin som sätter kraven på pälsarna.

tack gode gud för det. .
ett tydligare inlägg hade kanske underlättat där.

Tänkte göra en "roll" men gjorde aldrig det.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 754 Inlägg
26 oktober 2007
FireTraXX skrev:
Ravestream skrev:
FireTraXX skrev:
Sålänge pälsen blir fin så...

Well, slakta alla som tillåter detta medvetet.

Jag kan inget om allt.

7 100 Inlägg
26 oktober 2007
vilka jävla idioter!!!blir så jävla förbannad,att dom ens kan hålla på så!!fan ta forden och köra över hela packet

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Dr Snuggles
956 Inlägg
26 oktober 2007
Jag mår seriöst riktigt jävla illa ..
Finns inte ord för det dom jävla idioterna håller på med.
Jag skiter fullständigt i om dom måste göra det för att få råd med mat till sina barn, avliva djuret innan isåfall.
Helt jävla sinnessjukt .........

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Markolainen
26 oktober 2007
Texi skrev:
http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,12369&_dad=portal&_schema=PORTAL

hemska människor.... usch.... :,(

Vågar inte titta på denna efter den första filmen neutral
Kollade fram tills man fick se den där flådda hunden (eller vad det nu var) när den låg dära sad
Usch, var länge sedan jag mådde så dåligt. Kunde inte äta kött på hela dan igår ens, och knappt idag.

Långa fängelsestraff är vad de där idioterna förtjänar!

Dr Snuggles
956 Inlägg
26 oktober 2007
Markolainen skrev:
Texi skrev:
http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,12369&_dad=portal&_schema=PORTAL

Kollade fram tills man fick se den där flådda hunden (eller vad det nu var) när den låg dära sad
Usch, var länge sedan jag mådde så dåligt. Kunde inte äta kött på hela dan igår ens, och knappt idag.

Fängelse !?!?

Markolainen
26 oktober 2007
Racso skrev:
Markolainen skrev:
Texi skrev:

Fängelse !?!?

Japp.

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 oktober 2007
fängelse är för snält mot asen må dom  kokas levande

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Markolainen
26 oktober 2007
ironhead skrev:

Nog förstår jag hur ni tänker, och kännde likadant just för stunden efter man sett filmen.
Men jag tycker ju att dödsstraff är lite väl hårt, tycker däremot en längre vistelse på fängelse skulle passa dem riktigt väl.

Dr Snuggles
956 Inlägg
26 oktober 2007
Markolainen skrev:
ironhead skrev:

Nog förstår jag hur ni tänker, och kännde likadant just för stunden efter man sett filmen.
Men jag tycker ju att dödsstraff är lite väl hårt, tycker däremot en längre vistelse på fängelse skulle passa dem riktigt väl.

Inget jävla fängelse för helvete, flå dom jävla asen levade också, jag blir så förbannad ......

Markolainen
26 oktober 2007
Racso skrev:
Markolainen skrev:
ironhead skrev:

Inget jävla fängelse för helvete, flå dom jävla asen levade också, jag blir så förbannad ......

Då måste jag bara få fråga: Tycker du/ni att detta är värre än våldtäkt, misshandel,  grov misshandel, mord, dråp, väpnat rån mm?

Dr Snuggles
956 Inlägg
26 oktober 2007
Markolainen skrev:
Racso skrev:
Markolainen skrev:

Då måste jag bara få fråga: Tycker du/ni att detta är värre än våldtäkt, misshandel,  grov misshandel, mord, dråp, väpnat rån mm?

Har jag sagt det ?
Jag tycker bara att det är så jävla fruktansvärt fel, så dom asen förtjänar att få samma tillbaka.

Hmm.
26 oktober 2007
Till Markolainen: Nej, tycker inte detta är värre än exemplerna du gav.

Hade varit många gånger mer förbannad om jag fick se en video på någon som gör såhär mot en människa (som inte förtjänar det då(vem bestämmer om personen i fråga förtjänar det?, men jaja)). Men alla har så starka reaktioner pga att det inte står i en artikel, utan att man faktist får se det med egna ögon. observera att jag skriver reaktioner. Klart som fan detta inte är värre än det du skrev.
Senast redigerat av Hmm. (26 oktober 2007)

Markolainen
26 oktober 2007
Racso skrev:
Markolainen skrev:
Racso skrev:

Har jag sagt det ?
Jag tycker bara att det är så jävla fruktansvärt fel, så dom asen förtjänar att få samma tillbaka.

Nej du har inte sagt det, det var därför jag frågade.

Markolainen
26 oktober 2007
Hmm. skrev:
Till Markolainen: Nej, tycker inte detta är värre än exemplerna du gav.

Men om man nu ska dödas för denna form av djurplågeri borde det ju isf innebära dödsstraff för alla brott jag nämnde, och det vore lite extremt enligt mig roll

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
26 oktober 2007
Markolainen skrev:
Racso skrev:
Markolainen skrev:

ne, skulle de fått se en människa bli torterad skulle de nog reagera annu mer, och då tror jag dem e för dödstraff...

om din flickvän blev torterad på samma sätt borde inte mördaren/torteraren bli avrättad då tycker du? ändra din uppfattning ang: dödstraff!

Markolainen
26 oktober 2007
richardoo290 skrev:
om din flickvän blev torterad på samma sätt borde inte mördaren/torteraren bli avrättad då tycker du? ändra din uppfattning ang: dödstraff!

Jag är för dödsstraff, i extrema fall. Som tex sjuk tortering till döds på en människa, men inte när det gäller djurplågeri.

Edit:
Hmm.: Såg det, men jag menade bara allmänt till alla som skriver med att de som utför djurplågeri självs ska plågas till döds.
Som jag sa så förstår jag att man kan tänkta till så just när man sett det.
Senast redigerat av Markolainen (26 oktober 2007)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
26 oktober 2007
Markolainen skrev:
richardoo290 skrev:

Jag är för dödsstraff, i extrema fall. Som tex sjuk tortering till döds på en människa, men inte när det gäller djurplågeri.

Edit:
Hmm.: Såg det, men jag menade bara allmänt till alla som skriver med att de som utför djurplågeri självs ska plågas till döds.
Som jag sa så förstår jag att man kan tänkta till så just när man sett det.

nej man kan förfan inte avliva en människa för att han har dödat/torterat ett djur,
men däremot skall han få sig en omgång av sura djurvänner.. och sen ett långt fängelsestraff!

Sök