Tja, mycket imponerad av din bil, blir bara finare och finare Snyggt som satan vet de ju under huven Keep It up nu! mvh kimpa
Jag har städat en del innan motorrummet bli så fin som den är nu. Jag bli ochså mk imponerad av din projekttråd och antal sidor med fina kommentarer du har MVH//Trung
okej, tyckte det var skitbra, och dvs allt du gjort Jasså skriv en kommentar där me vettja Och tackar Mvh kimpa
Har du använt värmetålig färg till ventilkåpan nu?
För det första skall inte en ventilkåpa som lär utsättas för en hel del värme grundlackas. Och om den nu är grundlackad så brukar inte en värmetålig färg gilla grundlack särskilt mycket
Det bästa hade varit om du blästrat den och därefter måla med den värmebeståndiga färgen..
Har du använt värmetålig färg till ventilkåpan nu?
För det första skall inte en ventilkåpa som lär utsättas för en hel del värme grundlackas. Och om den nu är grundlackad så brukar inte en värmetålig färg gilla grundlack särskilt mycket
Det bästa hade varit om du blästrat den och därefter måla med den värmebeståndiga färgen..
Jaja snyggt blev det i alla fall!
Jag hade köpt röd värmetålig färg men det blev för ljus med den röd färg så jag skit i det. Hittat en halv sprayburk på hyllan och spray med de. Bli ändå bra till sist. Jag får se hur länge håller färgen
Ventilkåpan blir ändå inte så där jätte jätte varm så tror färgen kommer sitta ett bra tag, gjort samma på min mercedes och där sitter det fortfarande efter 1år tror den lilla värmen gör så att färgen sätter sig bättre. Hade det varit grenröret hade det nog varit en annan femma ;)bFint blev det ialf!
Ventilkåpan blir ändå inte så där jätte jätte varm så tror färgen kommer sitta ett bra tag, gjort samma på min mercedes och där sitter det fortfarande efter 1år tror den lilla värmen gör så att färgen sätter sig bättre. Hade det varit grenröret hade det nog varit en annan femma ;)bFint blev det ialf!
Jag hoppas att den sitter kvar så slippa jag leker med den en gång till. Tack Darkie
Fått ett mail från säljare av framlampor att de här framlampor med orange blinker finns inte mer Fan ochså. Jag får se om jag kan hitta nåt annat. Jag måster ha dessa