Herregud firetraxxx, lägg av och bråka i varenda jävla tråd du kommer över.
Det är väl helt okej med invandring. Har bra vänner som kommer nere ifrån Bosnien osv.
Men en sak måste jag klaga på. Det är att när de begår ett grövre brott, tycker jag verkligen inte de ska sättas i ett svenskt fängelse. De ska skickas hem, omedelbart.
Likaväl det här som vart uppe några gånger innan. Jag är stolt patriot, delvis värnar om mitt land. Inte rasist på något sätt. Läs vad jag skrev i början av det här inlägget. Men som sådan, vill jag kunna hylla mitt land. Jag vill kunna bära min Thule tröja med texten till "Sverige är mitt allt på Jorden" på ryggen, vill kunna åka runt med en simpel flagga på bilen på nationaldagen, vill kunna vissla på nationalsången utan att bli kallad för rasist. MEN, det har gått så långt att detta anses främlingsfientligt, och inte är tillåtet längre. Blev bespottad av ett gäng invandrare på nationaldagen. Blivit hotad tack vare att man säger att man älskar sitt land. Tack vare min Thule tröja ser alla på mig som en rasist, ett hot mot dagens Sverige. Är det såhär det ska vara?
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)