3724
Sök

No fear dekal i butik

105 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan.

Nu är det så att far min har fått ny jobbabil. En ful en. Och han ville piffa upp den lite så , han tänkte skaffa en  "No Fear Eyes " dekal på framrutan.

Iomed det är en firmabil så får den inte sticka ut för mycket osv men han fastande för denna som är något diskret och samt lite ironi över.

http://www.bilbroderna.se/images/40-TES0033.jpg
130x10cm. Självhäftande.

Den hittade han på en sida på internet. Men nu är det så att han undrar om det finns nån butik som säljer den dekalen?(sthlm)  Han hittade den på ljudia här i sthlm men den butiken hade tydligt lagt ner . Så därför jag har jag gjort denna tråd.

Mvh Andreas.

Servicerådgivare
715 Inlägg
27 oktober 2007
varför inte handla på dekaltrim.se    där finns många no fear dekaler.. vi har ju rabatt där osså//chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

105 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
chrille_ skrev:
varför inte handla på dekaltrim.se    där finns många no fear dekaler.. vi har ju rabatt där osså//chrille_

Hittade just inte den där dekalen.  Iomed bilen är röd så bör dekalen också vara röd.

Btw. Rabatt hur och hur mycket?

782 Inlägg
27 oktober 2007
hittar du någon sådan dekal i butiken så se till att den inte är rak som den du visar utan den måste va bredare ute i kanterna annars får du ett glapp uppe på sidorna.
dekaltrim kan troligtvis fixa den ändå även fast den inte finns med på hemsidan och dom är uppe i sthlm på street car festen nu i helgen.

Sök