3275
Sök

invandrings politiken 2

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
28 oktober 2007
Trådstartare
förra tråden blev låst, vill ni se denna bli låst? hmm

håll er till ämnet!
håll tungan i styr!
uppför dig inte som ett barn!
hjälp till att rapportera alla inlägg som inte hör hemma här. på så vis hålla tråden "lås-fri"
tänk till en smula innan du postar inlägget, kolla en extra gång så inget dumt står!
låt alla ha sin åsikt! kommentera den inte ens om du inte har nått vettigt att säga!
nu är vi seriösa OK!? mad

varsågoda:      big_smile

1 297 Inlägg
28 oktober 2007
sverige är ett fjantigt land. vi får inte äns fira våran nationaldag längre. va mer behöver man säga? tacka vet jag finland smile

177 Inlägg
28 oktober 2007
De va ett jävla snack om invandrare på gorg..  finns det inget bättre att prata om?

Administratör
11 960 Inlägg
28 oktober 2007
Förra blev låst av en anledning, det betyder inte att du ska skapa en ny tråd. Den kommer spåra ur på samma sätt den här, så jag låser den direkt istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 014 Inlägg
28 oktober 2007
Detta ämne har varit upp till diskussion tidigare, med diverse mindre önskvärda konsekvenser. Innan det finns någon uttalad policy angående politik som går utanför bil- och/eller fordonsvärlden så kommer dylika trådar att låsas.

Ibland är det bättre att förekomma än att förekommas.

Det får räcka för nu, jag eller annan person i administrationen kommer på vederbörligt sätt att återkomma i frågan när den utretts.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök