men va fan.. besökarantalet låg nyss högre än vad det gjorde i söndags när vi försökte..
Intressant. Vi kanske ska be Chrizz ta fram statistik över vilka dagar/timmar som är bäst lämpade för ett rekord? En vardag (bortsett från fredagen) kanske kan vara lämpligt?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
men va fan.. besökarantalet låg nyss högre än vad det gjorde i söndags när vi försökte..
Intressant. Vi kanske ska be Chrizz ta fram statistik över vilka dagar/timmar som är bäst lämpade för ett rekord? En vardag (bortsett från fredagen) kanske kan vara lämpligt?
kommer knappast att funka med att planera tid och så. Folk stannar nog liksom inte hemma för det Det är nog bättre om det kommer spöregn eller något så folk sätter sig framför datorn istället för att vara ute
kommer knappast att funka med att planera tid och så. Folk stannar nog liksom inte hemma för det Det är nog bättre om det kommer spöregn eller något så folk sätter sig framför datorn istället för att vara ute
********* måndagar och onsdagar är dom två dagar i vecka som har mest besökare men det är otroligt att nu, torsdag kl: 22.45 att det finns 4645 besökare. hur många gånger har vi slagit ut nytt rekord sen 1a januari.. i fjol var det bara 1 gång om jag kom ihåg rätt.
Senast redigerat av alain (27 mars 2008)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Kom det av sig själv?!?! Fett isåfall Trodde aldrig det skulle ske
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!