4551
Sök

låter illa om min baslåda..

59 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
tjena..min baslåda har börjat låta som skit.ja har haft den ikopplat i ungefär 2år,för 1 månad sen så blev stereon snodd(jvc)..igår fick ja en ny stereo(pioneer)ja va hos Lies o fick den inkopplat nu låter de illa om den,ja kan inte exakt förklara hur de låter den har inte tappat nå effekt men de låter ingen bra om den..ja kan tillägga att den hade slutat fungera nån vecka innan stereon blev stulen,ja tror de va nån glapp för den funkade när man fällde ner ryggstödet..kan de låta illa om den om den e felkopplat??nån som har nån ide??

59 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
de blir ingen skrapljud när man trycker in den..en kompis sa att en kondensator kunde va trasig kan de stämma??

1 Inlägg
1 november 2007
kan vara audio sladden eller vad den heter som har pajjat det har hänt mig en gång!

230 Inlägg
1 november 2007
puzzy_wagon skrev:
kan vara audio sladden eller vad den heter som har pajjat det har hänt mig en gång!

audiosladden är det lågnivån mellan stereon och slutsteget?

Second place is the first loser

340 Inlägg
1 november 2007
lyssna inte på din kompis. kolla alla kablar så missar du inget... funkar inte det får du testa o koppla in den på nån kompis steg o lyssna.

59 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
ja kollade lite snabbt på dem blå/vita kablarna som de står gas på den ena såg inte så fin ut,gummit hade spruckit på 2 ställen men den e isolerade i kabeln också så ja tänkte inte så mycke på de,ja ska ta o göra en ordentlig kontroll på kablarna nu under helgen..tack för hjälpen grabbar

Sök