Japp, Svarta med röd kant, Gör en med Gul kant ochså om ni orkar! Tack för lånet av bild föressten, Bilden tillhör good_year. Fick låna då jag inte har ngn bild på mina.
Fixa en bra bild utan blixt så kanske det går att göra nåt som ser bra o naturligt ut. För om man ska göra det du vill på den där bilden så kommer du ändå inte se någe vidare bra hur det faktiskt kommer se ut då väldigt mycket av färgen kommer vara utbränd osv.
Undrar vad det är för ngra igentligen, Såg ett par till i helgen, Fasst med mkt mindre vals på.. Då var dom inte snygga ngn stanns Dessa tycker jag kan vara lite småfräcka, Men inte snygga. Det är nog bara för att jag gillar äldre Race grejer, och dessa påminner lite om 80talet.
Undrar vad det är för ngra igentligen, Såg ett par till i helgen, Fasst med mkt mindre vals på.. Då var dom inte snygga ngn stanns Dessa tycker jag kan vara lite småfräcka, Men inte snygga. Det är nog bara för att jag gillar äldre Race grejer, och dessa påminner lite om 80talet.
De passar ju på en 80-tals bil helt klart! Tog av mina till förmån för vinterfälgarna, påmindes då att det står "RIAL" på mina centerkåpor bak. Och "VOLVO" på dem fram. Vet inte riktigt om detta är original. Men söker du på "VOLVO RIMS RIAL" på Google bildsök, kommer det upp ett par som påminner om våra i designen
Senast redigerat av Edil_ (7 november 2007)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Jag tycker att vi behåller tråden, då någon annan kanske kan ha nytta av den i framtiden.
Det gör ni som ni vill! Kan ju göra om den till en Almen Fälg tråd, För folk som vill få sina fälgar PS i annan färg för att se om det blir bättre? Det är upp till dig Phaetoon, Mig spelar det ingen roll!