då vart de dax för en e36a, det är en bmw 325 cupè, håller på med en bmw m3 3,2 (s50b32) som ska turbokonverteras. saker jag har hemma nu Coilowers powerfelx bussningar til hela bilen nya slitsade brommsar nya bromsbelägg intercooler cilikonslang el fläkt tiltonkoppling på m20 svänghjul 6 väklad låda m3 3,2 bakvagn saker ja köppt av Anderas T (väldigt fin och seriöst gjort) Grenrör med 60 mm wg 4" downpipe motorfeste försterkt plenium me 90c aluböj på motorkuddar i delerin
saker som är påväg hem Turbo (tp76gts0,96) klarar ca 1000 hk på e85 weldon soppa. klarar ungefär 1200 hk på e85 pauterstaker specialridade kolvar arp bultar till topp och botten pyramidrigning autronick
säkert glömmt massa saker med är i all fall en försmak
jo jag tror det kommer bli sjukt jag med.. vet inte varför man bygger den.. kommer ju inte gå at ladda mer än 1 kg på gatan i all fall men alltid retar det någon.. hämtar kylarslangar idag..
ja skiten va ju tvungen at va besiktad.. så nu börjar de på alvar.. hoppas bara att kolvar kommer hem snart.. börjar bli orolig för de där.. men de blir nog väldigt fint
snart kommer det roliga när alla motordelar kommer hem.. karossen e tråkig att hålla på med. kommer väll bli klar i mitten på sommaren i all fall hoppas jag.. hoppas att man kan börja bygga soppasystem snart..
har börjar spackla på bilen nu. va mycket job med bakpartiet.. den har antagligen var krockad någon gång för den va ganska mycket spackel på den. så man fick lägga upp ganska mycket spackel.. men verkar bli ganska bra?