GrebyAxel skrev:
Jag skulle inte testa droger här tror jag men sitter man me ett gäng kompisar i ett land med medelhavsklimat å de e fest varje dag så skulle jag nog kunna tänka mej att testa...
Varför?
Droger är skit,
Vart nära på att förlora syrran OCH min bror i det!
Räddat livet på en polare 2ggr då han fått överdos, Ena gången fick dom återuppliva han påvägen in till sjukhuset.
Hade det inte vart för att jag var där så hade han vart död idag,
Hans f.d Pundar "polare" ville att jag skulle köra upp han till en sjö så dom kunde fortsätta
punda, Det var ingen fara med min kompis försökte dom övertyga mig,
Sedan försökte dom ta han ur min bil för att sätta han på en moppe å åka dit,
Ringde 112 och larmade om min Polares tillstånd, Och då blev hans såkallade kompisar
vansiniga och började säga både det ena och det andra, Innan dom smet för att dom var
rädda att åka fasst......
Bor i ett väldans drog metropol och det är inte skoj, Finns ett gäng sjysta människor som man kände förr som idag är helt andra människor, Vissa är rena Vrak.
Det finns ingen anledning till att testa droger,
Skulle du göra det, Finns risken för att frästelsen blir stor efter det, Om det inte blir obehagligt första gången, Och då kan du fastna i skiten.
Sedan kan du få "dåligt" knark, Och då kan det vara kört direkt..
+ Att du får en helt annan syn på det om du testar det, Då kan du bli så jädrans korkad att du tycker att det inte är så farligt,
"Har jag gjort det en gång, Kan jag väll lika gärna göra det en gång till"
Har sett många som började med att ta en "spliff" (Hash eller majja?) nått sådant iafa..
Och gjorde det någon gång, Sedan gjorde dom det igen lite senare.
Slutade med att det blev kortare intervaller mellan Rökandet.
Och idag så är det 3 av 7 som inte rör det mer, Rästen har fortsatt med drogerna, Och "levlat" upp.. Och blivit "mer" krimminella än vad dem var innan för att ha råd.
Så ge fan i det, Om du frågar mig, Som har mycket erfarenhet av det,
Utan att enns ha provat det..
Man ska inte behöva prova det för att förstå det tycker jag.
Och mår man dåligt psykiskt, Så finns det Psykologer & Anti-deppresiv medicin om du värkligen behöver det Och det funkar bra,
Tänk på att shansen är större om man umgås med Missbrukare,,,
"Man blir som man umgås" Inte nödvändigt vis, Men det händer offta, Oavsett vad det gäller droger eller musiksmak..
//