Beror ju lite på tillfälle tycker jag. Men favoriten just nu är Stella Artois(stavning)
Är inte det en tunisisk öl sort?
Det borde bli stryk för ett sånnt svar!
Stella Artois, är BELGISKT och kommer från staden LEUVEN (några mil öster om Bryssel) Stella är förresten ett av de ölmärken som tillverks av InBev (företaget som skapades efter sammanslagningen av Interbrew och AmBev). Företaget har en världsmarknadsandel av 14%
Några av InBev's mest kännda ölmärken: -Stella Artois -Jupiler -Hoegaarden -Leffe -Becks -Brahma -Staropramen -Budweiser -Löwenbräu
What beer are you? It's a tie! You are part Corona. You are easy-going, laid-back, and...well, chilled. Life is better in the slow lane for you, but your attitude sometimes comes at the expense of ambition. You are part Guinness. You are brooding, bitter, and often in a dark, pensive mood. You are an intellectual and a dreamer, but your passion and emotions can sometimes get the better of you.
Guinness, Lapin Kulta sedan någon av de tjeckiska.. på flaska, utom Guinness, den skall drikas på Irland! (annars får det va)
du skojar dom är mina favoritöl också, främst Guinness. Dock har jag inte hunnit uppleva den i Irland än, men det blir efter nyår. En Guinness som tappas rätt är helt amazing
You are Guinness. You are brooding, bitter, and often in a dark, pensive mood. You are an intellectual and a dreamer, but your passion and emotions can sometimes get the better of you.
Underbart Precis som jag skulle förklara mig själv
vad dricker du då? mjölk? det är för barn som behöver vatten? det är för blommor öl smaka kattpiss (enligt dig) vin, det blir dyr saft kanske? varför inte?
Att man inte dricker enligt dig gör en absolut till miljonär eller nykterist? Ser inte riktigt logiken. Håller mig helst till shottar, diverse hemblandningar är ju åxå schystare än öl, men sen åker väl en öl ner då och då, just på grund av att de är så billigt.