Lite tankar kring framtiden...Sitter och funderar vad jag ska göra på bilen, efter jag har polerat upp grejerna jag håller på med...
Jag har ju en massa planer, men de kostar pengar (Se första sidan av tråden)
Har funderat lite på fortsatta poleringsarbeten, säg gärna om du tycker de verkar bra eller dåligt, okej?
Det här är alltså det jag har funderat på...Polera upp insugsrören. Alltså de rör som man skruvar fast insuget i, är gjort i gjutjärn, syns inte så mycket. Men skulle nog göra lite skillnad...
Polera upp locket till kylarvätskekaggen. Borde gå "snabbt". Är gjort av metall. Troligtvis aluminium eller liknande.
Polera upp bromsservon. Den stora runda metallgrejen.
Polera upp
BLOCKET. Haha. De kan ju gå om man vill.
![lol](img/smilies/lol.png)
De är nog lite drömmar där menmen...
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Polera upp insidan av huven. Alltså de som syns av huven när man öppnar den. Kan lägga upp en bild så ni fattar.
Sen den sjukaste ideen av alla. Högglanspolera HELA karossen. INSE tiden de kommer ta. Haha.
Men, de blir ju ganska mycke billigare än att lacka. Samma sak här, lite drömmar kanske...
![tongue](img/smilies/tongue.png)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Insidan av huven, även undersidan. Tänk att man kollar på huven sen ser man motorn där. Vore rätt trevligt va? ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Andra förslag eller klagomål är somsagt välkomna!
Kom gärna me kommentarer nu! Vill jättegärna höra vad ni tycker!