3237
Sök

klista dit själv?

95 Inlägg
6 november 2007
Trådstartare
har precis beställt en massa klistermärken med logos på delar som sitter på bilen blev rätt många , hadde tänkt att ha dom på sidan av dörren.. satt och funderade nu om man vågar ge sig på att klistra dit dom själv ?  annars undrade jag var man skulle kunna lämna in hos nån som kan fixa det? några förslag?

Hmm.
6 november 2007
Varför skulle du inte  våga klistra på allt själv? Bara se till att ytan är ren ju...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 november 2007
Hmm. skrev:
Varför skulle du inte  våga klistra på allt själv? Bara se till att ytan är ren ju...

Jaoo.
Bara ytan är ren och du sätter klistermärket så att det ligger bra på ytan och inte är vikt eller så, då är det inga problem smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Oseriös Aktör
592 Inlägg
6 november 2007
det finns tips för hur man skall klistra på dekaltrim.nu vill jag minnas

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

RS
886 Inlägg
8 november 2007
Abbster skrev:
har precis beställt en massa klistermärken med logos på delar som sitter på bilen blev rätt många , hadde tänkt att ha dom på sidan av dörren.. satt och funderade nu om man vågar ge sig på att klistra dit dom själv ?  annars undrade jag var man skulle kunna lämna in hos nån som kan fixa det? några förslag?

Rengör noga bara så dom sitter ordentligt. Och provmontera o tejpa lite lätt så att du ser att det blir rakt innan du klistrar på dom!

Focus RS

1 833 Inlägg
8 november 2007
Det enda problem jag haft när jag monterat dekaler är att de ALDRIG blir raka big_smile Annars är det väl inga problem.

Här är Dekaltrim.nu monteringsanvisning.

http://www.dekaltrim.nu/monteringsanvis … amruta.htm
Senast redigerat av Squadron (8 november 2007)

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Sök