2869
Sök

Snön är här

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2007
önskar att jag hade haft vinterdäck istället för blanka sommardäck neutral men man får väll köpa sig nå vinterdäck framöver nån gång när man får råd tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

286 Inlägg
7 november 2007
Ligger lite vitt på gräsmattorna här i Hudiksvall, men inget har lagt sig på vägen än så länge. Tur är väl det för att jag har inte sadlat om till vintermackorna än, men det börjar nog bli dags verkar det som smile

892 Inlägg
7 november 2007
Ingen snö i Sholm än, men jag såg den ÄÄÄCKLIGA saltbilen kl. 01.00 inatt. Och jag som inte har fått tummen ur och blaska av motorn inför vintern. sad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
7 november 2007
Det är vitt i sandviken men det smälter sad Jag vill ha en riktig vinter NU.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

4 571 Inlägg
7 november 2007
Här har det snöat till och från hela dagen, verkar som det stannar kvar.

Skall ut och inspektera i kväll wink

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
Smålänning
7 887 Inlägg
7 november 2007
Hade visst snöat i morse här... Försvann dock lika fort sad
Kanske dags att tänka på att lägga på vinterdäcken snart sad

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

527 Inlägg
7 november 2007
här i sala är det ett par cm snö, synd bara att jag inte har nå vinterdäck....men jag ska då ta en liten provtur med skotern!

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

3 714 Inlägg
7 november 2007
här i skövde kom det ytterst lite vid ca 3 på natten fast det försvann lika fort tyvärr

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

355 Inlägg
7 november 2007
Mäki skrev:
Det är vitt i sandviken men det smälter sad Jag vill ha en riktig vinter NU.

Åk till Hofors, men det brukar ju inte ni Sandvikare vilja göra :tongueP Har iaf minst 5-6cm:)

Sök