3705
Sök

Hmm fick en överaskning när jag gick ut till bilen idag.

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
Hmmm:D  idag skulle jag ut till bilen, men någonting stod inte rätt till...lås cylindern på förardörren hängde ut 2cm...testar stoppa i nyckeln men det gick inte..men ojdå dörren var upplåst, öppnar dörren, ser att sätet är flyttat bakåt så mycket det går... hmm vem har suttit här då ? jo en TJUV:D  sladdar till tändningslåset hänger, och i baksätet ligger det avbrytna blastkåpor, och tändningen var på... rätt åt IDIOTEN att han inte kunde starta bilen, för man startar den på en knapp som jag har gömt väl ...personen tog även min hunds "silver" halsband som kostade 40kr..han trodde det väl var riktigt silver mohahaha
men undra vad polisen kommer tro när dom stannar mig nästa gång  trasiga lås, avbrytna plastkåpor, sladdar som hänger lol

bilen var en opel kadett..nu när jag såg konstruktionen till tändningen, så förstår jag varför tjuvar gillar oplar :]]] tror det är svårare att bryta upp ett sånt här lås man har till dagböcker.

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Mr.
253 Inlägg
7 november 2007
haha specialknappar ska det va! big_smile rätt åt idioten, man borde installera kameror också så man kan få med hans frustration på bild..

Köpes:
18T Turbo

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
7 november 2007
Hahahaha skojar du med mej?? ska du klaga på din opel i ännu en tråd?? hahahahahaha

470 Inlägg
7 november 2007
Fy fan!

Men så sant polaren hade en gammal Opel Kadett som han hade låst in sin nyckel i,

Då tog jag fram en nyckel som var till en slang lås och det gick lika bra att låsa up med den,,, tongue

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
GurraG skrev:
Hahahaha skojar du med mej?? ska du klaga på din opel i ännu en tråd?? hahahahahaha

nja det här var inte till för att klaga, ville berätta att jag hade inbrott inatt...och att tjuven fick med sig ett byte som var värt 40kr smile
Senast redigerat av TheFinnishFlash (7 november 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 november 2007
TheFinnishFlash skrev:
GurraG skrev:

nja det här var inte till för att klaga, ville berätta att jag hade inbrott inatt...och att tjuven fick med sig ett byte som var värt 40kr smile

TheFinnishFlash skrev:
bilen var en opel kadett..nu när jag såg konstruktionen till tändningen, så förstår jag varför tjuvar gillar oplar :]]] tror det är svårare att bryta upp ett sånt här lås man har till dagböcker.

Tycker det låter som att smutskasta Opeln.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
TheFinnishFlash skrev:
GurraG skrev:

TheFinnishFlash skrev:

Tycker det låter som att smutskasta Opeln.

Haha, jo jag smutskastar opeln..men jag gorde inte en ny tråd för att klaga...gorde en ny tråd för att jag hade inbrott :]

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 november 2007
TheFinnishFlash skrev:
Haha, jo jag smutskastar opeln..men jag gorde inte en ny tråd för att klaga...gorde en ny tråd för att jag hade inbrott :]

Där du såklart måste påpeka hur dålig den är.
Vi vet att du inte gillar Opel, måste du skriva det i varenda tråd?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Där du såklart måste påpeka hur dålig den är.
Vi vet att du inte gillar Opel, måste du skriva det i varenda tråd?

Ja självklart måste jag påpeka det ? "vi vet att du inte gillar opel" jag gillar visst opel ? ska köpa mig en opel calibra till sommaren..det jag inte gillar är kadett, Förstår du ?

226 Inlägg
7 november 2007
måste ni andra bry er om hans åsikter om bilen? herregud...

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 november 2007
kan vi inte använda det tådet som slagfält? det finns inget det skulle vara kul att har en sådan eller? smilebig_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

9 108 Inlägg
7 november 2007
Du verkar ha otur med ditt nyförvärv smile Karma? lol Tur att dom inte fick med sig något av värde! Tycker inte det är lika mycket oförtjänt kritik som i den andra tråden då låsen faktiskt är skit, men det är samma sak på i princip alla bilar från 80-talet!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Du verkar ha otur med ditt nyförvärv smile Karma? lol Tur att dom inte fick med sig något av värde! Tycker inte det är lika mycket oförtjänt kritik som i den andra tråden då låsen faktiskt är skit, men det är samma sak på i princip alla bilar från 80-talet!

Japp fast nu måste jag höjja Volvo 740 till skyarna igen lol det klias i mina fingrar..försöker stå emot men det GÅR INTE sad
på min farsas gamla 740 så har det varit inbrottsförsök, men dom kom inte in i dörren, och i min 740 så har det varit inbrottsförsök i båda dörrarna..men personen kom inte in smile och jag har faktist aldrig hört att en 740 har blivit stulen, visst händer det, men det är väl inte så vanligt vad jag vet ? lol

167 Inlägg
7 november 2007
Varför skulle man vilja sno en 740? lol

Rent A Retard !
674 Inlägg
7 november 2007
Overmann skrev:

lollol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
Overmann skrev:

Haha det tyckte tillomed jag va kul lollollollol

Neerd
1 596 Inlägg
7 november 2007
Overmann skrev:

hahahahahah

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 november 2007
Hehe coolt löst med en specialknapp för att starta häcken smile en annan idé är att sätta rakblad väl dolda så när de rycker för å koppla kablarna så skär de av fingertopparna typ tongue som ngn lastbilschaffis gjorde när de stal hans extraljus stup i kvarten, sen gav dom fan i de hehe..

Avstängd
1 266 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
Mortalis skrev:
Hehe coolt löst med en specialknapp för att starta häcken smile en annan idé är att sätta rakblad väl dolda så när de rycker för å koppla kablarna så skär de av fingertopparna typ tongue som ngn lastbilschaffis gjorde när de stal hans extraljus stup i kvarten, sen gav dom fan i de hehe..

Det var smart smile ska köpa mig ett pack rakblad och tejpa fast, fyfan vad smart smile)) det är ju kolsvart så dom kommer aldrig se bladen hihihih big_smile
och efter detta så rycker jag alltid sladden ur tändspolen inan jag ställer bort bilen över natten.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2007
Overmann skrev:

haha klockrent lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök