joo men ingen som vet om någon har tillsalu. vill inte ha gult blinkersglas.. vart ska ajg få tag på T5 grejor larse? hahah lika bra ajg säljer denhär och köper en T5a ist då haha
joo men ingen som vet om någon har tillsalu. vill inte ha gult blinkersglas.. vart ska ajg få tag på T5 grejor larse? hahah lika bra ajg säljer denhär och köper en T5a ist då haha
hehe finns ju massor att få tag på . men vadå köpa t5 . du tycker ju de är slöseri å bara fara å glida så då kan du ju inte lägga massa pengar på en t5 helle (A)...
Tjena kul att du fastnade för 850 gör vanliga 850 92-94 stylingen eller? alltså bygga om till 95 och nyare utseende? eller till och med s70? ajja, kolla in min bil förrästen med och säg vad du tycker.
Tjena kul att du fastnade för 850 gör vanliga 850 92-94 stylingen eller? alltså bygga om till 95 och nyare utseende? eller till och med s70? ajja, kolla in min bil förrästen med och säg vad du tycker.
Lycka till!
Tjenare! mjo fasnade direkt för den här jag vet int ska väl ha den så orginal som möjligt tänkte jag får väl se vad som sker men nya baklysen skulle vara fint annars blir de bara nytt avgassystem, chip och öppetfilter. de räcker gott och väl
Såg att de var lite snack om andra bakljus, inget snack om saken vilka du skall ha, du skall ha den från -95. Kika mina bilder så ser du vilka de är. vh L
Såg att de var lite snack om andra bakljus, inget snack om saken vilka du skall ha, du skall ha den från -95. Kika mina bilder så ser du vilka de är. vh L
mjoo men vart hittar ajg dom billigast? snackade med en annan som åkte på volvo och köpte dom för 3500 ;- lite saftigt de men vem vet. de kanske är värt de..
tog mig i kragen och gick ut till bilen och drog lite kablar. tog lite bioldr på min frusna bilockså stackarn måste hitta en motorvärmare åt dig.. kan juh inte stå och frysa så här..
brrr.kallt
baken fick iaf sol p åsig så den var "bar" men lycktorna ska bort höwwa
japp så en bild på slutsteget han jag med också.. innan kameran dog..
ska in en baslåda där också
detta var väl vad jag hann med diag..
torsdag blir det dörr byte : ska föröska ladda kameran till dess.. PÅ återseende
jo är ju en bit. men inte allt för långt om du har nå ärende söderut kan ju hålla ögonen öppna jag med om du vill ? eventuellt så har en kompis bakljus te salu oxå.
tjena! härligt att du fastnade för en 850. nårra tipps kan jag komma med
1: lacka original grillen svart 2: byt ut volvo märket i grillen till det nya 3: shifta till x70 Handtag 4: 40/60 sänktning. 5: större fälgar (alltid ett plus) 6: Klarglas lycktor fram? (svarta el Krom) 7: Lacka Listerna på dörrarna i samma färg som bilen 8: eventuellt ett bodykit runt om eller plocka delar ifrån en 854R för att få bort listerna fram och bak.
Det finns mkt att göra. du lär bara bestämma dig för vart du vill börja:D Kolla min med sista kortet som den var när jag köpte. å sedan första när ja har r-vingen på.. jag har lagt ner runt 20tkr + ljud..
härligt härligt lite tips ja lo_row, du akn höra med han.. ja de är ekonomin som måste byggas upp men de komemr förälndring .. imorn äre dörrbyte sen är de inte så mycket emr som kommer bli förrns ekoniomin sitter lite bättre