Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
helvete stoner. ruggigt nice juh. ta dock bort den där "listen" eller vad det är på främre kofångaren. typ där en annan skulle sätta reg.plåten. annars toppbetyg.
helvete stoner. ruggigt nice juh. ta dock bort den där "listen" eller vad det är på främre kofångaren. typ där en annan skulle sätta reg.plåten. annars toppbetyg.
tack Ah, du menar den röda utbucklingen för regplåt? tänkte faktiskt ta bort den men glömde, uppdaterar snart.
edit: fixat
Senast redigerat av Stoner_fuzz (27 februari 2012)
jag som äntligen har fixat mitt photoshop igen och tänkte vara med i tävlingen, men det va många bra bidrag denna gång!! Får se om jag kanske slänger ihop en snabbis När är sista datumet??
ja jag såg det Tack för att du svara ändå, ja jag va för lat eftersom jag precis höll på att installera mitt photoshop, och hade uppe massa andra sidor, så därför va datorn lite seg *Bortförklaring* haha
Tänkte att jag för en gångs skull skulle göra en Chop. Ganska intressant bil och jag valde den röda.
Inte så mycket gjort på karossen direkt. Lite pill med lysen och grill samt att jag tagit bort allt fult krom. Ett par sidesteps och en liggande båge fram samt en hasplåt. Feta fälgar och ett stänk Hellaflush. Jobbat mest med ljuset så det passar bakgrunden med reflektioner etc.
Tänkte att jag för en gångs skull skulle göra en Chop. Ganska intressant bil och jag valde den röda.
Inte så mycket gjort på karossen direkt. Lite pill med lysen och grill samt att jag tagit bort allt fult krom. Ett par sidesteps och en liggande båge fram samt en hasplåt. Feta fälgar och ett stänk Hellaflush. Jobbat mest med ljuset så det passar bakgrunden med reflektioner etc.
I not sick, I just need help. :P
Det är inte farten som dödar, utan smällen. Eller som dom säger overseas, It's not the fart that kills, it's the smell. http://julle74.deviantart.com/gallery/