Är det någon mer än mig som funderar på vitsen med att skriva att man hoppar över en bild...det märks ju vilka som inte deltagit när det är dags för omröstning?
Är det någon mer än mig som funderar på vitsen med att skriva att man hoppar över en bild...det märks ju vilka som inte deltagit när det är dags för omröstning?
Munken frågade ju "Var bilden så dålig att ni svimmade*S*" Därför folk svarar att dom hoppar denna bilden antar jag?
Vi kan prova att skicka dom direkt till mig eftersom det är så många som hoppar, så svår tycker jag inte att den är:) Ni kan skicka den här eller på min mail clas_hedensted@hotmail.com Glöm inte skriva ert nick om ni skickar på den vanliga mailen
Munken frågade ju "Var bilden så dålig att ni svimmade*S*" Därför folk svarar att dom hoppar denna bilden antar jag?
Men hur kan dom svara om dom svimmade*S*
Dom kanske svimmade en kort sekund och sen svarade?