Tradig bil tradigt tema, men gör kanske ett försök
tradig bil? jag håller fullständigt med! men nu är ju uppgiften att den inte ska va lika tradig efter du är klar med bilden, vilket gör det hela roligare (imo)
tradigt tema? ja, men som sagt är det upp till dig/ alla deltagande att göra det kul istället
Jag håller med ArvidsZon med detta. Onödigt att börja bråka om något sånt här, vi är inte 12 år! Tycker ni att det är en dålig bild så får ni väl helt enkelt skita i att vara med och vänta på en bättre bild, men börja inte klaga. Det drar ner den annars goda stämningen här.
Jag ville inte bråka jag skrev att jag tyckte det var tråkigt, men skrev även att jag kanske skulle göra ett försök, så varför han hoppar på mig vet jag inte. men om det ska vara racing tema det mesta av iden då tycker inte jag det är kul och det har väl jag min fulla rätt att tycka eller??
Se till att du vinner denna gång så vi övriga kan klaga på ditt val
Sluta klaga och sätt igång och modda istället! Passar inte bilden kan man stå över en omgång och invänta nästa bild och hoppas på att den är bättre...
Street race version. Körde med lite oskärpa så bilen passade in på bakgrundsbilden. Går att göra mer men orkar inte hålla på mer med denna. Bilden lånad från Zatsy med tillstånd av fotografen. ( Därför hans namn på bilden. )
Kul att tråden fortfarande lever, längesen jag var med här.
Satt och lattjade mest, svårt att begränsa sig. Blev lite väl mycket trassel för min smak så hetsade ihop det på slutet, med bakgrunden och sådär.
Lite brushning, inget märkvärdigt. Sidoventen och taksänkningen som tog längst tid, tillsammans med "flytten" av b-stolpen. Är förhållandevis nöjd iallafall.
Utan att här finns någon domare så tycker jag ändå att din bild Neos34 ska diskvalificeras eftersom du har, som tidigare har nämnt, använt Munken100's bild som grund och därmed tagit hans birdag.
Jag håller delvis med, men jag skulle tro att det är uppgjort mellan dom eftersom munken inte verkar ha reagerat alls eller klagat!? :S
Men som sagt så tycker jag det är ett "regelbrott" att ta någon annans modd och jobba vidare med
Det kan mycket möjligt vara så, jag har fortsatt på vänners chops och hjälpts åt. Det är skitkul, men jag tycker någon av dem borde säga något och isåfall kan de ju enas om en bild tillsammans.
Ska jag gnälla nu det fick jag inte innan, men det e ju bara att ingen röstar på Neos om man tycker att han tagit min bild. Så har ni sagt innan när det varit tvivelaktiga bilder. Att jag inte sagt nått e dels att jag fick på skallen när jag råkade skriva något om tradig bild och tema, dels har jag mått skit har leder som inte gillar detta vädret och haft problem med migrän mellan varven.
Utan att här finns någon domare så tycker jag ändå att din bild Neos34 ska diskvalificeras eftersom du har, som tidigare har nämnt, använt Munken100's bild som grund och därmed tagit hans birdag.
Frågor?
Jag fick av tillstånd av Munken å göra om hans bild. Hade aldrig gjort detta om jag inte haft tillstånd, den förstår ni väl. El é jag så lömsk enligt era ögon? (Om så är fallet, kom igen visa att ni är guds bästa barn)..
Sen tog jag bort min modd, å hoppar denna gång!
Min nya modd kommer att postas i tråden där man kan lägga upp sina chops..