3362
Sök

Photoshop-tävling

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 mars 2013
Orkade inte göra klart den, får se om jag fortsätter senare eller inte!
http://img824.imageshack.us/img824/6796/1abcdef.jpg

Btw, är med i det senaste numret av bilsport (nr7), just saying ;D
Senast redigerat av figge_stunter (24 mars 2013)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 277 Inlägg
24 mars 2013
Neos34 skrev:
Jag vet inte va det är med mig, men jag är för trött.
Förr sken jag upp som en sol när det var dags för ps-tävling. 
Nu tycker jag inte om det alls, kanske skulle lägga av ett tag..

http://www1.garaget.org/gallery/images/22/21122/21122-7109606587c08aa2e71c64431b408b1d.jpg

Precis som jag gjort. Pallar inte längre. Råkade se tråden nu bara. har inte kollat på flera månader...

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 mars 2013
RÖSTNING!

sleepless
http://www.hardhead.se/am_v12_ralliart_edition.jpg

BlownT23
https://www1.garaget.org/gallery/images/110/109491/109491-10085615a2f7f1673c1e4a4855c226d8.jpg

Neos34
https://www1.garaget.org/gallery/images/22/21122/21122-7109606587c08aa2e71c64431b408b1d.jpg

Figge_stunter
http://img824.imageshack.us/img824/6796/1abcdef.jpg

http://img255.imageshack.us/img255/6998/astonb.png

Jag röstar på Sleepless
Senast redigerat av figge_stunter (25 mars 2013)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

397 Inlägg
24 mars 2013
fan också hann jag juh inte skicka in min glömde totalt bort det sad
Senast redigerat av EnNaN (24 mars 2013)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 mars 2013
EnNaN skrev:
fan också hann jag juh inte skicka in min glömde totalt bort det sad

NU svarar jag utan att ha en aning, men enligt mig så e det ok om du skickar in det nu eftersom vi inte va så många och det är bara jag som har hunnit rösta smile Gör en chansning, så får vi se vad dom andra säger tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

397 Inlägg
397 Inlägg
24 mars 2013
jag är inte bra på ps men försökte iallafall big_smile
Figge_stunter röstar jag på iallfall
Senast redigerat av EnNaN (25 mars 2013)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 mars 2013
Tack för rösten! Ska lägga till den bland resultaten!

Btw, trippelpost... XD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
25 mars 2013
Borde kanske ha röstat på FS, men det får bli BlownT23 = för jag gillar det stuket..

Så min röst går kort å gott till: BlownT23

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

640 Inlägg
25 mars 2013
Neos
ser elak ut

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 mars 2013
Jag ber om ursäkt om det verkar som jag är en dålig förlorare eller något, men jag kommer sluta prenumerera på denna tråden, iaf för ett tag framöver!
Jag bryr mig verkligen inte om att vinna på denna sidan men det hade varit så bra mycket roligare om folk slutade gå på kvantitét och började leverera kvalité istället.

När ni klipper in vi säger en fälg, välj då en fälg ur samma vinkel från början så ni slipper vrida och vända på fälgen så att fälgen tillslut ser platt ut, välj en fälg som har samma ljussättning eller iaf liknande så ni slipper ha en fälg som är från en bild i dagsljus medans eran modd är en nattbild och vise versa.
Förstora ALDRIG en bild då kvalitén minskar väldigt mycket vilket gör att föremålen troligtvis inte får samma kvalité, det är bättre att ni tar en större bild och förminskar istället.

Försök att använda er av "feather" när ni markerar saker så slipper ni få fula kanter som inte ser verkliga ut.

Försök att ta åt er av den kritiken man ger er då man inte säger saker för att vara elak utan för att ni ska utvecklas. Många av er har säkerligen många års erfarenhet av photoshop och bildredigering, ändå ser jag knappt någon förbättring mellan mina snart 3 år som jag har hängt här i denna tråden. Ni verkar ju ha intresset för att modda eftersom ni lägger upp ett bidrag näst intill varje vecka, då tycker jag också att intresset för att bli bättre skulle finnas, men jag kan ju ha fel...

Sen självklart förstår jag om inte alla gör sitt yttersta med denna tävlingen, men kan vi inte göra en ny tävling där alla gör sitt yttersta istället!?
Jag kommer som sagt ha ett uppehåll från denna sidan då jag tröttnat, men när/om jag kommer tillbaka får vi se om ni gjort någon förändring eller om ni helt och hållet bara struntat i ett väldigt gott råd jag ger er.

Med detta menar jag verkligen inte att jag tror att jag är så mycket bättre än er, men jag har iaf viljan att förbättra mig och utvecklas.

Hoppas ni förstår vad jag menar då jag bara kladdade ner detta väldigt snabbt nu på morgonen.

Over'n out!

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Jonnymoberg
25 mars 2013
många bra råd där som tex med fälgarna. håller helt med där. jag försöker att göra det med kvalitet mera än att bara göra nått extremt som ser overkligt ut. men sen kan jag variera hur noga det är från bil till bil. vissa bilar kanske jag inte orkar lägga ner så mycket tid på och andra kan jag hålla på i flera dagar med. sen i slutänden så spelar det ingen roll för röstningen skull om man lagt ner ett år på en bild eller 10 minuter för folk väljer endå olika och inte baserat på kvalitet. jag tror grejen med den här tråden är mer att det är bara vi Photoshoppare som hänger här och bara vi som röstar? konstigt är det iaf för om det är någon som borde se en bra shop så är det vi?

Min röst går iaf till Figge_Stunter den här vändan. inte pga det du skrivigt utan för en bra shop.
Senast redigerat av Jonnymoberg (25 mars 2013)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 mars 2013
(avslutar premen när jag ser att några har läst det jag skrev)

Håller med dig J-moberg, jag tycker det är tråkigt att man röstar på kvantitét. Ibland ser man knappt någon skillnad mellan "gör om min bil" 5 minuters moddarna och dessa som man har en vecka på sig att göra i ordning.

Om jag mot förmodan skulle vinna någon gång så kommer jag välja temat "KVALITÈ", vilket jag tycker borde vara ett bra tema ett bra tag framöver även för er andra som vinner och får bestämma.

Tack J-moberg! Dock lite segt att jag tröttnat på att göra klart modden, men motivationen kommer nog tillbaka snart förhoppningsvis smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

59 Inlägg
25 mars 2013
Men om vi ska sattsa på kvalitét så borde vi sätta upp längre tid än en vecka mellan bilarna egentligen. Jag känner att man faller in lite i löpande bandet principen då det kommer en ny bil varje vecka så det får bli vad det blir..

Skulle kanske köra två veckor till röstning på nästa kärra?

59 Inlägg
25 mars 2013
eller ännu längre

445 Inlägg
25 mars 2013
gör en ny tråd smile dom som är nybörjare kanske oxå vill haen chans big_smile

Photoshop Is My Friend

59 Inlägg
25 mars 2013
Tror kanske inte admin blir så glad om det kommer upp två "likadana" hehe :-P

445 Inlägg
25 mars 2013
ne men asså...göra en till tråd fast med mera kvalit'e big_smile

Photoshop Is My Friend

872 Inlägg
25 mars 2013
figge_stunter skrev:
(avslutar premen när jag ser att några har läst det jag skrev)

Håller med dig J-moberg, jag tycker det är tråkigt att man röstar på kvantitét. Ibland ser man knappt någon skillnad mellan "gör om min bil" 5 minuters moddarna och dessa som man har en vecka på sig att göra i ordning.

Om jag mot förmodan skulle vinna någon gång så kommer jag välja temat "KVALITÈ", vilket jag tycker borde vara ett bra tema ett bra tag framöver även för er andra som vinner och får bestämma.

Tack J-moberg! Dock lite segt att jag tröttnat på att göra klart modden, men motivationen kommer nog tillbaka snart förhoppningsvis smile

jag har slutat rösta eftersom dom som vinner bara har kompisröster, jag lägger in en bild ibland för att jag haft tråkigt. tidigare föslag på att ha en bil i en månad hatades, men det tar mer än en vecka å göra en bra bild. lägg in en bild när du har lust å skit i tävlingen.
Senast redigerat av 998cc (25 mars 2013)

If its too loud you are too old!

Sök