Jag ber om ursäkt om det verkar som jag är en dålig förlorare eller något, men jag kommer sluta prenumerera på denna tråden, iaf för ett tag framöver!
Jag bryr mig verkligen inte om att vinna på denna sidan men det hade varit så bra mycket roligare om folk slutade gå på kvantitét och började leverera kvalité istället.
När ni klipper in vi säger en fälg, välj då en fälg ur samma vinkel från början så ni slipper vrida och vända på fälgen så att fälgen tillslut ser platt ut, välj en fälg som har samma ljussättning eller iaf liknande så ni slipper ha en fälg som är från en bild i dagsljus medans eran modd är en nattbild och vise versa.
Förstora ALDRIG en bild då kvalitén minskar väldigt mycket vilket gör att föremålen troligtvis inte får samma kvalité, det är bättre att ni tar en större bild och förminskar istället.
Försök att använda er av "feather" när ni markerar saker så slipper ni få fula kanter som inte ser verkliga ut.
Försök att ta åt er av den kritiken man ger er då man inte säger saker för att vara elak utan för att ni ska utvecklas. Många av er har säkerligen många års erfarenhet av photoshop och bildredigering, ändå ser jag knappt någon förbättring mellan mina snart 3 år som jag har hängt här i denna tråden. Ni verkar ju ha intresset för att modda eftersom ni lägger upp ett bidrag näst intill varje vecka, då tycker jag också att intresset för att bli bättre skulle finnas, men jag kan ju ha fel...
Sen självklart förstår jag om inte alla gör sitt yttersta med denna tävlingen, men kan vi inte göra en ny tävling där alla gör sitt yttersta istället!?
Jag kommer som sagt ha ett uppehåll från denna sidan då jag tröttnat, men när/om jag kommer tillbaka får vi se om ni gjort någon förändring eller om ni helt och hållet bara struntat i ett väldigt gott råd jag ger er.
Med detta menar jag verkligen inte att jag tror att jag är så mycket bättre än er, men jag har iaf viljan att förbättra mig och utvecklas.
Hoppas ni förstår vad jag menar då jag bara kladdade ner detta väldigt snabbt nu på morgonen.
Over'n out!