Tackar!
Troligast, om jag nu får tag i den färgen, så blir det en cromelack med en orange candy färg över, kommer nu bli riktigt fränt!
Här kommer iaf en lite uppdate på det som hänt på senaste tiden,
byggt lite på senaste tiden, bland annat börjat spackla kjolar m.m:
Tror dock att jag kommer få göra om detta, då jag kanske var lite allt inpulsiv då jag monterade kjolarna, de sitter endast med lim, sen blev det spacklet, som får hjälpa till att hålla dem på plats, tror att spacklet kommer spricka om det blir så. Ingen expert, men enligt mina tidigare erfarenheter av spackel så borde det göra det. Kom gärna med några förslag hur jag ska kunna fästa kjolarna på något annat bra sätt ( går ej att gjuta fast skruv och skruva, då det inte finns något att skruva i bakom.
Har dock också flyttat pga nytt jobb, och kommer därför bli lite uppehåll på bygget, men kommer då och då ha möjlighet att göra ett ryck då jag är ledig en vecka i månaden, och kan åka hem och meka då.
Håller därför på för fullt att leta efter någon som ska kunna slippa ner bilen, eftersom jag själv vill mer inrika mig på trimningen, så om ni vet nån som gör det till bra pris och inom gävle, falun, hedemora, borlänge området, kontakta gärna mig via pm.
Förövrigt har jag beställt lite mer mums till bilen som ett öppet filter som ska phala 900 hk samt lite siliconslangar:)
Uppdate kommer snart igen.