3107
Sök

Mustang terror

Better than God \o/
1 883 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:
camaro67 skrev:

Oxh alla andra här är inte partiska åt andra håller? tongue En gång traktor alltid traktor big_smile De märks eftersom de bygger bilar ihop med volvo big_smile

GM bygger Daewooh och kallar dem CHEVROLET..  reeespekt  hihhi

Det är för att få in en fot på svenska marknaden vilket åxo har funkat. Men det är ju inget man går runt och skryter om direkt.

De fanns redan på Svenska marknaden. Kolla Blocket. Det var nog för att de tycker att Chevrolet  låter bättre än Daewooh. Men det e ju en smaksak, same shit diffrent name.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

transportkonsult
284 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:
camaro67 skrev:

Oxh alla andra här är inte partiska åt andra håller? tongue En gång traktor alltid traktor big_smile De märks eftersom de bygger bilar ihop med volvo big_smile

Det är för att få in en fot på svenska marknaden vilket åxo har funkat. Men det är ju inget man går runt och skryter om direkt.

Brukar alltid påminna mian vänner om den riktigt grymma chevrolet nubira. wink

Bottles are for babys. Real men get blown.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
1 februari 2008
camaro67  hehe

Tror vi kan hålla på i evigheter, det har många gjort innan oss. Ford VS GM är som  Saab vs Volvo eller AIK VS Dif...  smile

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
Hampusd skrev:
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:

Ta en 351 Cleveland v.s 350 Konsummotor tex. Vilken tror du pallar med mest effekt utan att man måste bearbeta blocket, byta vev, stakar eller toppar? cool

Sedan har ju både Ford och GM enn uppsjö av motorer, en del är bättre en del är sämre från båda sidor då.

Jag är partisk och säger att 350in håller bäst big_smile Men 350 är ju igentligen inte någon bra racemotor.. Det är ju en personbilsmotor tillskillnad från 351C

Ja men då kastar vi väl in 302an. Världens mest byggda motor.

Tål rätt bra med pulver den med. Även fast det är en personbilsmotor. wink

Är 302:an världens mest byggda motor? De har jag svårt att föreställa mig. Men jag tycker vi tar 302 mot 302 och där har ford ingenting att sätta emot. Chevas 302:a är den varvvilligaste amerikanska v8 som någonsin byggts

2 600 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
klimpan skrev:
skit i prestandan ford ha ju inte byggt denna underbara bil för den saken skull smile  dom mulra ser så jäkla snygga ut det räker smile speciellt gt 500 (;

Den får man ju tacka Caroll Shelby för. Samma sak med cobran. Inget som Ford ska ta äran för

för mig räker det att det stå ford så är jag förälskad smile

gör som jag kör gubba racer=)

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
MrTurbo skrev:
camaro67  hehe

Tror vi kan hålla på i evigheter, det har många gjort innan oss. Ford VS GM är som  Saab vs Volvo eller AIK VS Dif...  smile

Förmodligen big_smile

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
klimpan skrev:
camaro67 skrev:
klimpan skrev:
skit i prestandan ford ha ju inte byggt denna underbara bil för den saken skull smile  dom mulra ser så jäkla snygga ut det räker smile speciellt gt 500 (;

Den får man ju tacka Caroll Shelby för. Samma sak med cobran. Inget som Ford ska ta äran för

Ja en del är ju laggda åt fel håll tongue

2 600 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
klimpan skrev:
camaro67 skrev:

ja verka ju som de  lol

gör som jag kör gubba racer=)

transportkonsult
284 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:
camaro67  hehe

Förmodligen big_smile

Jag kan ge er alla svaren. wink

FORD SAAB och AIK FTW. wink

Nä jag ska inte hålla på och tjafsa jag heller.
Ska erkänna att jag har några chevor på min ska ha lista också.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
1 februari 2008
Ford eller Cheva spelar ingen roll... Dom har alltid levt i skuggan av Mopar.. Grymmaste bilen som nånsin byggts är ju Superbirden, Sen att du har challenger, cuda, charger, superbee, Gtx, Roadrunner mm bevisar ju bara en sak! Mopar or no car

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
MrTurbo skrev:
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:

De fanns redan på Svenska marknaden. Kolla Blocket. Det var nog för att de tycker att Chevrolet  låter bättre än Daewooh. Men det e ju en smaksak, same shit diffrent name.

Men hur mycke personbils chveor såg man förut? De va mer pickuper och vanar. Nu ser man ett par stycken personbilar varje dag. Lacettin är de en riktig cheva eller daewooh? Den kan nog bli rätt läcker om man sätter såg en i big_smile

Better than God \o/
1 883 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
Hampusd skrev:
camaro67 skrev:

Jag är partisk och säger att 350in håller bäst big_smile Men 350 är ju igentligen inte någon bra racemotor.. Det är ju en personbilsmotor tillskillnad från 351C

Är 302:an världens mest byggda motor? De har jag svårt att föreställa mig. Men jag tycker vi tar 302 mot 302 och där har ford ingenting att sätta emot. Chevas 302:a är den varvvilligaste amerikanska v8 som någonsin byggts

Allt handlar väl inte om varv?  Det e ju ingen yamaha-motor vi pratar om. tongue  vrym vrym  yyyyllllll ....   

Men jag säger som jag sagt förut, jag kör Ford för att jag jobbar åt GM och inte har råd med Mopar...  lol

´76
82 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
klimpan skrev:
camaro67 skrev:

Tur man är laggd år rätt håll då wink

Ja som MrTurbo säger så kan nog detta diskuteras fram och tillbaks.
Tur är väl det? Visst är det kul att spöa en soulmate i en Ford vid strippen men ännu skönare att smiska en Cheva om och om igen och JA det är ofta!

big_smile

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
MrTurbo skrev:
camaro67 skrev:
Hampusd skrev:

Allt handlar väl inte om varv?  Det e ju ingen yamaha-motor vi pratar om. tongue  vrym vrym  yyyyllllll ....   

Men jag säger som jag sagt förut, jag kör Ford för att jag jobbar åt GM och inte har råd med Mopar...  lol

Haha. De beror ju på vad man ska åka för någe så klart men bana och drifting så är de bra med en varvvillig motor. Sen är de billigt att åka Gm jämfört med ford och mopar. big_smile

Forummoderator
26 344 Inlägg
1 februari 2008
terazzi skrev:
En orginal Skyline R32 GTR drar ju en ny mustang orginal wink
Tycker om mustang men att den är överlägsen är ju inte sant!!

En ikon är den oavsett wink o visst fan ger den respekt ^^

Hahahaha..ja jisses.
I mina ögon går det inte jämföra en Nissan Skyline med en Mustang, oavsett årsmodell.
Helt olika bilar. Helt olika byggda. Byggda för hela olika ändamål.
Fyrhjulsdrift mot bakhjulsdrift. "Banbil" mot "glidare-längst-route66" typ.

Och det här med runda former. Klart som tusan gamla mustangen hade runda former?
Kolla in runt framlyktorna. Sidorna över hjulen. Mustangen tycker jag hade mer kvinnoformer
än Camaron..men det är klart..jag kan ju vara blind också.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
Mr.TDI skrev:
camaro67 skrev:
klimpan skrev:

Tur man är laggd år rätt håll då wink

Ja som MrTurbo säger så kan nog detta diskuteras fram och tillbaks.
Tur är väl det? Visst är det kul att spöa en soulmate i en Ford vid strippen men ännu skönare att smiska en Cheva om och om igen och JA det är ofta!

big_smile

De beror ju alltid på vad de sitter för motor i bilen brevid. Standard 350 är ju inte mycke att racea med om man sitter på en 429:a.. Men ställ en 427 Cheva bravid så har du problem big_smile

transportkonsult
284 Inlägg
1 februari 2008
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:
camaro67 skrev:

Men hur mycke personbils chveor såg man förut? De va mer pickuper och vanar. Nu ser man ett par stycken personbilar varje dag. Lacettin är de en riktig cheva eller daewooh? Den kan nog bli rätt läcker om man sätter såg en i big_smile

Hmm chevrolet alero, transport och lumina?

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
AirOne skrev:
terazzi skrev:
En orginal Skyline R32 GTR drar ju en ny mustang orginal wink
Tycker om mustang men att den är överlägsen är ju inte sant!!

En ikon är den oavsett wink o visst fan ger den respekt ^^

Hahahaha..ja jisses.
I mina ögon går det inte jämföra en Nissan Skyline med en Mustang, oavsett årsmodell.
Helt olika bilar. Helt olika byggda. Byggda för hela olika ändamål.
Fyrhjulsdrift mot bakhjulsdrift. "Banbil" mot "glidare-längst-route66" typ.

Och det här med runda former. Klart som tusan gamla mustangen hade runda former?
Kolla in runt framlyktorna. Sidorna över hjulen. Mustangen tycker jag hade mer kvinnoformer
än Camaron..men det är klart..jag kan ju vara blind också.

En anorektisk kvinna kanske wink Men de där med skyline mot en mustang så är de som du  säger att de är byggda för helt olika saker.

Meister
6 763 Inlägg
1 februari 2008
Hampusd skrev:
camaro67 skrev:
MrTurbo skrev:

Hmm chevrolet alero, transport och lumina?

En alero har jag nig inte sett och inte lumina.. Men Transport ser man ju rätt ofta

Körv
3 535 Inlägg
1 februari 2008
Blä för cheva!

Hurra för Ford!

wink

Truckdriving Man

Sök