Klarade allt på första gången TVÅ gånger, ( ja, jag blev av med kortet efter 2 veckor och tog körkort 2ggr innan man fyllde 19..) Nu har man dock lugnat sig och prövotiden är slut.
Teorin var ganska lätt tycker jag, men enligt statistik så sägs det vara väldigt svårt. Är aldrig nervös när jag kör, och var det heller inte men när jag körde upp så var det 30grader.
Svettades som fan och vågade inte sätta på ACn under färden för att jag var rädd att han skulle säga att jag inte har koll på vägen då och då sket jag i det. Så körde svettig som fan överallt och han trodde väl säkert att jag var nervös men gjorde inga misstag och detta var privat.
1 försök på båda då! tur för mig, då jag hatar att göra om saker.
En gång på B och C korten och 2 gånger E kortet. Klarade inte av backningen på E-korte, blev för stressad när vägverket gubben stog och glodde, men andra gången så satte man backprovet på 23-sekunder
Teoriprov på första 52 poäng, precis på gränsen, uppkörning på andra, Körde som privatist också då är dem hårdare, gjorde samma fel andra gången som första men det var tydligen inga större fel, men ändå kuggade tanten mig första gången.