nån som sett volvo c30 ?? jävligt speciel och fin som fan om det inte hade varit för den så inåt helvetes fula bakdelen.. jag fattar inte han måste ha svävat på rosa moln när han ritade den bakdelen :S:S:S men annars rätt fin
nån som sett volvo c30 ?? jävligt speciel och fin som fan om det inte hade varit för den så inåt helvetes fula bakdelen.. jag fattar inte han måste ha svävat på rosa moln när han ritade den bakdelen :S:S:S men annars rätt fin
Lite nostalgi tripp tillbaka till p1800 och även lite 480 över den, tycker själv den är ganska tuff, men då fullt utrustad med kjolpaket, dylikt
Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa
aa jag har ju sett nån bild med feta broms skivor och kiolar och sånt fet som fan men håll med om att baken på den är mindre fet.. men jag skulle mycket väl kunna inhandla en volvo c30 T5 ps "220" hk
Lite nostalgi tripp tillbaka till p1800 och även lite 480 över den, tycker själv den är ganska tuff, men då fullt utrustad med kjolpaket, dylikt
nja de e la BARA 480 över den, men det säger dom inte i volvo reklamen osv, inte illa menat 480 lovers, men 480 var en bil som aldrig skulle ha lämnat skissbordet, el fel, fel el å fler fel!
jag säger bara att innom sveriges grenser finns inga 480 lover .. eller det kan ju inte finnas. eller beror kanske åt vilket håll man är lagd åt .. för det är den fulaste bilen jag någonsin skådat tragiskt pinsamt att volvo är producent på den
jag måste försvara mitt inlägg lite granna här.. jag tycker att bilen är fett snygg !! läcker kaxig och så så modern design.. MEN! den är ju så jävla ful bakifrån .. måste ju finnas någon snyggare lösning på bakdelen.