Tackar och bockar! Nu ska den besiktas nästa fredag, så får skruva på vinterhjulen, orkar inte med någon ombesiktning om dem klagar på fälgarna Men men jag tänker iaf försöka få fram ett set vinterdäck till mina 16" alu fälgar som ligger, ser bättre ut än orginalarna iaf.
Fick en låda kablage av bror idag! Så det blir till att köra fronhögtalarna på Magna slutsteget, så kvällen gick till att dra allting! Ska köpa en kondning dock så jag slipper dra fler strömkablar.
Idag skruvade jag på vinterhjulen inför besiktning, orkar inte ombesiktning om dem skulle klaga på nuvarande hjulen så tar det säkra före det osäkra
Fuck höst/vinter
Fuck orginal fälgar
Sedan bjuder jag på ett litet smakprov på hur front och bakhögtalarna lirar när jag kopplade in dem till steget, upptäckte senare att allt på steget var nedskruvat. Funderar på att skippa basen helt och köpa ett par sjysta högtalare ibak istället. Respons på de?
Sedan bjuder jag på ett litet smakprov på hur front och bakhögtalarna lirar när jag kopplade in dem till steget, upptäckte senare att allt på steget var nedskruvat. Funderar på att skippa basen helt och köpa ett par sjysta högtalare ibak istället. Respons på de?
ajajaj, hör en massa skrammel där, nog dags o köpa brutalare högtalare ????
Skramlet kan nog vara att clipsen till plasten ibak inte var ditsatt, eller att det är MDS. Tar gärna emot tips på prisvärda 6.5: or som kan ersätta dem!