Har skruvat ihop bilen igen, med bakre spoilern Blev kalas tycker jag men när jag skruvat ihop alting så märkte jag att slutsteget lagt av, skumt tycker jag eftersom jag inte rört det och idag så hade även batteriet laddats ur, och det är inte första gången. Dags att se över lite elektronik och koppla stereon så den styrs via tändningen.
Så nu står den och laddar, har planer på att lackera ventilkåpan och kamremsskyddet rött och polera texten på ventilkåpan, och såklart byta till ett sportluftfilter.
Och så en bild på baken Gick bra att fästa spoilern med vanlig montageskruv så det gick rätt smärtfritt till
Känner mig lite smygduktig nu när jag fixade slutsteget, var glapp i remotekabeln vid en skarv så justering av det och så funktionerar det, får bli ny dragning av det där sen så man slipper en massa skarvar Nästa månad blir det sportluftfilterkit från ebay tillsammans med Kalle ponken också
Känner mig lite smygduktig nu när jag fixade slutsteget, var glapp i remotekabeln vid en skarv så justering av det och så funktionerar det, får bli ny dragning av det där sen så man slipper en massa skarvar Nästa månad blir det sportluftfilterkit från ebay tillsammans med Kalle ponken också
Yes kommer o bli så najs!! O våga inte göra nån beställning utan mej pöjk!! Sitter o letar sidor som en tok just nu! Men pedalerna o det såg ju riktigt naj ut!! o snabb var du på o köpa nätet med din rackare...
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Yes kommer o bli så najs!! O våga inte göra nån beställning utan mej pöjk!! Sitter o letar sidor som en tok just nu! Men pedalerna o det såg ju riktigt naj ut!! o snabb var du på o köpa nätet med din rackare...
Haha ja jag vill ju inte framstå som en copycat om du skulle va före Men nu får det bli lön tycker jag
Haha ja jag vill ju inte framstå som en copycat om du skulle va före Men nu får det bli lön tycker jag
Haha blir jag som framstår som en sen då istället! Men jag har mina tankar o idéer om det med så det blir nog inte jättelikt varandras sen... Jao det vore dumt alls med lite mer pening i fickan faktiskt:P
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Asså olzzon, du ska alltid vara värst va? hehe Närå bara skoja med dig!
Kommer passa bra med nät i fronten! oj inge fel på pedalerna heller Keep it up!
Mvh Kim
Haha har en lång jäkla väg kvar tills jag blir värst Men funderar på vad nästa blir, ja förutom luftfilterkitet då, vill ju kunna göra något själv och inte bara köpa en massa saker men fortfarande kunna ha bilen i drift så funderar på något plastjobb i dörrsidan likt ditt