3343
Sök

Nu ska bensinen höjas IGEN!!!!!

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
Nu har regeringen diskuterat om att höja bensinen till typ 15kr  vad tycker folk om det igentligen??????? big_smile

Rekondare
289 Inlägg
13 november 2005
Det låter inte så realistiskt...sant?

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Fartdåre!
592 Inlägg
13 november 2005
O Sverige som ska vara en demokrati!

Va ska man säga?

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
ja det har varit på tapeten länge det är för att de vill att folk ska göra om sina bilar till "spritbilar" helt sjukt men politikerna bryr sig inte för de har så fet lön så de har råd med det ....... tongue

Rekondare
289 Inlägg
13 november 2005
haha...tycker regeringen borde föregå med gott exempel då...Göran kan ju åka kollektivt med anitra från palatset i värmland till sthlm...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Type R
368 Inlägg
13 november 2005
*torkar bort tårarna*

Honda is the shit!

271 Inlägg
13 november 2005
Helt förjävligt är det!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 november 2005
Fan, varför kan inte politiker få pinnen ur röven och sänka accisen??? mad

Jag bor nu visserligen i Finland och vet inte om de följer efter här också, men accisen borde sänkas hur som helst tongue
I ALLA LÄNDER big_smile
Senast redigerat av calibra_nox (13 november 2005)

451 Inlägg
13 november 2005
de lugnt grabbar vi tar våra bilar å åker till Göra Persson står där å protesterar tongue

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Rekondare
289 Inlägg
13 november 2005
bmw750 skrev:
håller med 2_hot_golf..
helt klart, ett par tusen bilar utanför han o anitra är la en bra sak, sen tror jag inte det kommer hända, svensken kommer att gå ut i landstrejk..

håller helt klart med...man kan ju åtminstone hoppas på att det sker

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Administratör
11 911 Inlägg
13 november 2005
Zoxer skrev:
Nu har regeringen diskuterat om att höja bensinen till typ 15kr  vad tycker folk om det igentligen??????? big_smile

Var har du hört/läst det?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

186 Inlägg
13 november 2005
Zoxer skrev:

Var har du läst detta? Vet bara att Soc samt Vänster vill varken sänka eller höja, dock vill miljöpartiet höja, medans moderaterna vill sänka och införa tull på vägarna, och inte bara i stockholm.

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
chrizz skrev:
Zoxer skrev:

Var har du hört/läst det?

Typ för några veckor sedan på tv och sen i tidningen i går... Har beställt en dekal som där står sänk bensin skatten. tongue

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
Echelon skrev:
Zoxer skrev:

Var har du läst detta? Vet bara att Soc samt Vänster vill varken sänka eller höja, dock vill miljöpartiet höja, medans moderaterna vill sänka och införa tull på vägarna, och inte bara i stockholm.

Har också hört det om tullgrejen men jag anser att politikerna inte bryr sig så värst om det svenska folket....

451 Inlägg
13 november 2005
OM de höjjer på bensinen så är det bara å samlas där me bilarna å protestera.. de gör allt för att man inte ska åka med bilen .. de har höjt priset på sl-biljetterna oxå sen kommer det kosta pengar för tullen de låter fan helt sjukt de överdriver FÖR mycket !

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
2_Hot_Golf skrev:
OM de höjjer på bensinen så är det bara å samlas där me bilarna å protestera.. de gör allt för att man inte ska åka med bilen .. de har höjt priset på sl-biljetterna oxå sen kommer det kosta pengar för tullen de låter fan helt sjukt de överdriver FÖR mycket !

Håller med det hade nog blivit rätt många som hade velat  samlas i protest..big_smile

451 Inlägg
13 november 2005
men just nu ser bensin priset bra ut ? 9.87

30 Inlägg
13 november 2005
Trådstartare
jo men det blir ju inte kul vid "höjningen" som de pratar om de svinen..

451 Inlägg
13 november 2005
ja skulle aldrig ha råd å betala bensin för 2 bilar alltså helt ärligt talat .. halva lönen går redan till skatten sad

409 Inlägg
13 november 2005
jag blir så trött på regeringen dem kan höja för dem har de inte kasst med pengar men hur blir det med dem som fortfarande går i skolan och har 950 spänn i månan hur fan skall vi ha råd att köra då!! sad  det kommer ju fan sluta med att all trafik står still att ingen mer än folket i regeringen har råd att köra sina mercor!! mvh

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Sök